וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבינלאומי ילווה את שיכון ההייטקיסטים?

שרון שפורר

20.5.2008 / 13:25

דרור הלוי ורביב צולר מנהלים מו"מ מתקדם עם הבנק לליווי פרויקט הנדל"ן לאנשי היי-טק ושוק ההון במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב

דרור הלוי ורביב צולר מנהלים מו"מ מתקדם עם הבנק הבינלאומי, בניהולה של סמדר ברבר צדיק, לליווי פרויקט הנדל"ן לאנשי היי-טק ושוק ההון במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב. הלוי וצולר פועלים להקמת קבוצת רכישה שתתמודד על מתחם השוק הסיטונאי, שנמצא היום בבעלות תנובה ועיריית תל אביב ויוצע למכירה במכרז. למתחם יש תוכנית מאושרת.

הלוי וצולר מתכננים לבנות במתחם השוק הסיטונאי הממוקם בין הרחובות החשמואנים דרך פתח תקווה וקרליבך פרויקט שיכלול 1800 דירות מגורים. הקומפלקס על פי מתכנניו צפיו לכלול תשעה מגדלי מגורים - ארבעה מתוכם בגובה של 40 קומות והשאר בגובה של 12 קומות. הדירות ייחלקו לדירות סטודיו, דירות גן ופנטהאווזים. הלוי וצולר מקווים שההכנסות ממכירת הדירות בלבד יסתכמו ביותר ממיליארד דולר. חשוב לציין כי על הקבוצה יהיה להתמודד במכרז לרכישת המתחם, וזכייתה אינה מובטחת כלל.

הבינלאומי ליווה בעבר פרויקט נוסף של הלוי בכפר אורנים לפני מספר שנים - פרויקט שיועד ליוצאי יחידות קרביות. את הפרויקט הקודם של הלוי - מגדלי ההייטק - ליווה בנק לאומי למשכנתאות.
המשמעות של פרויקטים מסוג זה עבור הבנקים המלווים עשויה להיות גדולה, וזאת מכיוון שמדובר בפוטנציאל להגדלת הנתח שלהם בשוק המשכנתאות. אמנם רוכשי הדירות אינם חייבים ללוות משכנתא דווקא מהבינלאומי, אך כל רוכש דירה שעובר את ועדת הקבלה נדרש לאישור מהבינלאומי.

מקבוצת הרכישה של דרור הלוי ורביב צולר נמסר בתגובה: "אכן מתקיים מו"מ עם מספר בנקים למשכנתאות המעוניינים ללוות את הפרויקט, אך כל עוד לא נחתם הסכם איננו מתייחסים להדלפות. מהבינלאומי נמסר כי הבנק אינו מוסר מידע עסקי מטעמי סודיות בנקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully