וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברב בריח נעלו את הדלתות

רינה רוזנברג

21.5.2008 / 7:20

החברה הנמצאת בקשיים כלכליים לא תספק, בשלב זה, דלתות לכ-1,300 לקוחות שביצעו רכישה לפני הוצאת צו הקפאת הליכים ב-6 במאי

בלי סורג ובריח. למרות ההבטחות של רב-בריח כי תעמוד בכל הסכם שחתמה עם לקוחות שרכשו דלתות, החברה לא תספק, בשלב זה, דלתות לכ-1,300 לקוחות שביצעו את הרכישה לפני צו הקפאת ההליכים שנכנס לתוקפו ב-6 במאי 2008 - כך נודע ל-TheMarker. ר' ממרכז הארץ קנתה ב-11 באפריל 2008 דלת מסוכנות בית וביטחון ש. שיווק, המפיצה דלתות של רב-בריח. לפי ההסכם שעליו חתמה ר', הסחורה היתה אמורה להגיע אליה בתוך 40 ימי עבודה.

לפני כמה ימים הודיעה לה נציגת הסוכנות: "בגלל מצבה הכלכלי של רב-בריח אנחנו ממליצים לך לבטל את התשלומים שביצעת באמצעות חברת האשראי ולעדכן אותם שלא קיבלת את הסחורה". בשיחה שניהלה ר' עם אותה נציגה אתמול, התברר לה כי ייתכן שתקבל את הסחורה בעתיד, וכי אם היא מוכנה להמתין בסבלנות, עדיף שלא תבטל את העסקה בחברת האשרא י, אך כרגע אין באפשרותם לעמוד בהתחייבותם.

בתחילת השבוע התקיימה פגישה בין נאמני החברה שמונו במסגרת הצו להקפאת הליכים לבין נציגי שמונה סוכנויות ההפצה ברחבי המדינה הקשורות בהסכמים עם רב-בריח, והמהוות כ-85% מכוח המכירה של החברה. בפגישה הודיעו הנאמנים למפיצי החברה כי דלתות המיועדות ללקוחות שביצעו הזמנות לפני מתן הצו לא יסופקו להם - גם אם ייצורן הסתיים וגם אם תהליך ייצורן לא הסתיים.

"החובה של הסוכנויות ללקוחות שנכנסו בשעריהם היא גילוי נאות, ולכן הם העבירו את המידע שקיבלו מהנאמנים כדי למזער את הנזק", אמר עו"ד אמיר בירמן, מתמחה ממשרד עוה"ד איימן אבו-רייא, המייצג את המפיצים. לדבריו, הנאמנים ביקשו לקבל רשימות של אותם לקוחות הממתינים לדלתות שהזמינו כדי שיוכלו לבחון אפשרות לבקש מבית המשפט צו שיתיר להם לספק את הדלתות שייצורן הסתיים. "המפיצים נתקלו במצב שבו כדי לקבל דלת מוכנה שמלוא תמורתה כבר שולמה, עליהם לרכוש אותה פעם נוספת כדי שיוכלו לספקה במועד ללקוחותיהם", הוסיף עו"ד אמיר בירמן.

מחברת רב-בריח נמסר בתגובה: "הזמנות המתקבלות בתקופת ההקפאה מיוצרות ומסופקות באופן סדיר תחת הניהול המבוקר על ידי הנאמנים שמונו על ידי בית המשפט. המפיצים פעלו באופן עצמאי, והודעתם ללקוחות נעשתה על דעתם בלבד. החברה פועלת לאספקת הדלתות בהקדם האפשרי, גם ללקוחות שביצעו הזמנות לפני תקופת ההקפאה".

מנכ"ל החברה כיום הוא חגי שפר שהחליף לפני כשלוש שבועות את אורי בחרי, המשמש כיום יועץ לחברה. מחברת רב-בריח נמסר בתגובה: "הזמנות המתקבלות בתקופת ההקפאה מיוצרות ומסופקות באופן סדיר תחת הניהול המבוקר על ידי הנאמנים שמונו על ידי בית המשפט. המפיצים פעלו באופן עצמאי והודעתם ללקוחות נעשתה על דעתם בלבד. החברה פועלת לאספקת הדלתות בהקדם האפשרי, גם ללקוחות שביצעו הזמנות לפני תקופת ההקפאה". מנכ"ל החברה כיום הוא חגי שפר שהחליף לפני כשלוש שבועות את אורי בחרי המשמש כיום יועץ לחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully