וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינמום שבעה ימי ביטוח

אתי אפללו

21.5.2008 / 14:09

ביטוח הנסיעות לחו"ל שמציעה מכבי שירותי בריאות מחייב את עמיתיה לרכוש לכל הפחות שבעה ימי ביטוח, גם אם נסיעתם קצרה יותר

פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שמציעה מכבי שירותי בריאות מתומחרת באופן מעוות, שמעלה חשש להטעיה של הצרכנים: מכבי מחייבת את עמיתיה לרכוש לכל הפחות שבעה ימי ביטוח, גם אם נסיעתם קצרה יותר. מכיוון שהמבוטחים רוכשים את הביטוח ומשלמים עליו לפי תקופה הנקובה בימים, הנוהג במכבי מאפשר לגבות מהם סכום מינימלי מסוים מבלי לדרוש מהם תשלומים נוספים, כגון דמי רישום.

האם חיוב העמיתים לרכוש מספר מינימום מסוים של ימי ביטוח הוא חוקי? המפקח על הביטוח, ידין ענתבי, מסר כי הוא אינו מתערב בתעריפי ביטוח, ועם זאת, "על המבטח להציג בפני הצרכן את התעריף הסופי למוצר בצורה שאינה מטעה. עניין ביטוח הנסיעות לחו"ל שמציעה מכבי הובא לידיעתנו ומצוי בבדיקה".

ממכבי נמסר בתגובה: "המינימום של שבעה ימי ביטוח מגלם את העלויות הגבוהות של הפקת פוליסה. מחיר הביטוח שמוצע לחברי מכבי כולל גם הרחבות שונות".

בכללית מתכוונים להעלות מחירים

בתוך כך, ל-TheMarker נודע כי שירותי בריאות כללית עומדת לייקר את ביטוחי הנסיעות לחו"ל שהיא מציעה. מחיריהם של ביטוחי נסיעות לחו"ל נקובים בדולרים, כך שמחירם נשחק עם היחלשו הדולר בחודשים האחרונים, ואולם ההערכה היא כי העלאת המחיר תהיה גבוהה משיעור השחיקה בשל ירידת שער הדולר.

מהכללית נמסר בתגובה: "תוכנית כללית מושלם בוחנת את הפוליסה על כל מרכיביה, לרבות הרכב הכיסויים הניתנים והמחיר, ובלבד שהתוכנית תמשיך להוביל בתחום הפוליסות לחו"ל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully