וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ אינטרווייז השלים גיוס של 37 מיליון דולר - לפי שווי של 75 מ' ד'

הארץ

18.10.2001 / 7:43

החברה עוסקת בפתרונות לימוד מרחוק; את הגיוס הובילו זרוע השקעות של קבוצת ייעוץ גדולה מארה"ב, קבוצת לזארד הבריטית וחברת UBS

מאת עודד חרמוני

חברת הסטארט אפ אינטרווייז, העוסקת בפתרונות לימוד מרחוק, השלימה את גיוס ההון הרביעי שלה, בהיקף של 37 מיליון דולר. ככל הידוע נערך הגיוס על פי שווי חברה של 75 מיליון דולר אחרי הכסף.

את הגיוס הובילו זרוע השקעות של קבוצת ייעוץ גדולה מארצות הברית, קבוצת לזארד הבריטית, שהשקיעה כ-10 מיליון דולר, וחברת UBS, שהשקיעה בעבר בחברה. בגיוס השתתפו משקיעים נוספים שכבר השקיעו בחברה.

מקורבים לחברה אישרו שהושלם הגיוס, אך מאינטרווייז עצמה לא התקבל אישור לכך. אינטרווייז הוקמה ב-94'. החברה, המעסיקה כיום כ-240 עובדים, פיתחה פתרון מבוסס תוכנה ללימוד מרחוק, המאפשר העברת מידע על גבי האינטרנט. עם לקוחות החברה נמנים פורד, בנק הפועלים ובנק לאומי , פלאפון, פיפלסופט וקומברס .

גיוס ההון האחרון שלה נערך לאחר שהנפקת החברה בנאסד"ק, שתוכננה לסוף 2000 , לא יצאה אל הפועל - עם קריסת מניות הטכנולוגיה. במאי 2000 השלימה אינטרווייז את גיוס ההון השלישי שלה, בהיקף של 30 מיליון דולר, על פי שווי של 100 מיליון דולר לאחר הכסף. בגיוס הקודם השתתפו זרוע השקעות ההון סיכון של תאגיד ג'נרל אלקטריק, GE קפיטל, חברת התוכנה הגרמנית סאפ וג'י.פי מורגן. בין המשקיעים הישראלים בחברה - קרן אתגר, קבוצת שרם פודים קלנר ו-STI.

בספטמבר 2000 רכשה אינטרווייז את חברת לוטם, העוסקת בפיתוח מערכות ארגוניות ללימוד מרחוק, בעסקה של חילופי מניות בשווי שמונה מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully