וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צובעת דולרים לשקלים

יעל פולק

25.5.2008 / 16:13

חברת טמבור המייבאת ומשווקת צבעים וחומרים נלווים, רשמה ברבעון הראשון גידול של 15% בהכנסות. הרווח עמד על 7.7 מיליון שקל

חברת טמבור מציגה היום דו"חות חיוביים לרבעון הראשון של 2008. החברה, שמייבאת ומשווקת צבעים וחומרים נלווים, הגדילה את הכנסותיה ב-15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והן הסתכמו ב-157.4 מיליון שקל. טמבור לא התקשתה לתרגם את העלייה בהכנסות לשורה התחתונה, שם מציגה החברה גידול של 33% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הנקי מסתכם ב-7.7 מיליון שקל.

נראה שהחלשות הדולר והיורו בתקופה האחרונה דווקא מיטיבה עם טמבור שרוכשת את מרבית חומרי הגלם והמוצרים שלה במטבעות אלו, והכנסותיה הן במטבע מקומי. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-13.5 מיליון שקל ברבעון הראשון, גידול של 8% לעומת המקביל. במהלך הרבעון האחרון הגדילה טמבור את חלקה בשטח של 32 דונם באזור התעשייה של אשקלון, תמורת 5.9 מיליון שקל ל-30.5% מהשטח. כעת החברה מחזיקה 80.5% מהשטח. כמו כן, טמבור חתמה בפברואר על הסכם לפיו תרכוש את פעילותה של חברת אבקות דוד, לצורך פיתוח תחום האבקות והרחבת מגוון המוצרים של החברה בתחום התעשייה, בכלל זה צביעת מתכות ואלומיניום וכן להגדלת מחזור המכירות. היקף העסקה מוערך בכ-15-13 מיליון שקל, בתוספת 5% מהרווח התפעולי השנתי של תחום האבקות בחברה בחמש השנים הקרובות. בחודש אפריל התקבל אישור הממונה על ההגבלים העסקיים להסכם זה. במרץ, הודיעה טמבור על רכישת קו ייצור למטרת הקמת מפעל לוחות גבס, בהשקעה משוערת של כ-100 מיליון שקל. החברה צופה כי המפעל יתחיל בייצור בעוד כשנתיים.

בתחילת השנה מונה מיכאל דיין למנכ"ל החברה, ויחד עמו מונה יואב לוי כמשנה למנכ"ל. היום אמר דיין כי " במהלך הרבעון הראשון, ביצעה החברה רכישה אסטרטגיה בתחום אבקות צבע אלקטרוסטטיות והחלה בהקמת מפעל לוחות הגבס מתוך ראייה מערכתית להרחבת סל המוצרים ופעילות החברה בתחומי הצבעים ומוצרי הבניה לגמר".

  • עוד באותו נושא:
  • טמבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully