וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוני חץ תגייס 50-100 מיליון שקל באג"ח סטרייט עם ריבית של 6.5%-7%

שלומי גולובינסקי

18.10.2001 / 10:41

מעלות העניקה הבוקר דירוג A מינוס לאג"ח של אלוני חץ; את הגיוס תוביל אי.בי.אי

חברת הנדל"ן המניב אלוני חץ , שבשליטת נתן חץ, משפחת ורטהיים וקבוצת מבטח שמיר , תגייס 50-100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח סטרייט. בסך הכל, תנפיק אלוני חץ אג"ח בהיקף של 200 מיליון שקל, ואולם חברה בת של אלוני חץ תרכוש חלק מהאג"חים, כך שהגיוס נטו יעמוד על 50-100 מיליון שקל. האג"ח שיונפקו יהיו צמודות מדד ויישאו ריבית של 6.5%. האג"ח ייפרעו בשנים 2011-2016. את ההנפקה תוביל חברת החיתום של אי.בי.אי.

בתחילה חשבו באלוני חץ להנפיק אג"ח להמרה, אולם מחלוקת על שער ההמרה בין האג"ח למניות, הובילה לכך שאלוני חץ תגייס באמצעות אג"ח סטרייט.

חברת דירוג האשראי מעלות הודיעה הבוקר כי תדרג את האג"ח של אלוני חץ בדירוג A מינוס. משמעות הדירוג היא כי יכולת המנפיק לפרוע את ההתחייבויות היא מעבר לממוצע בהשוואה למנפיקים ישראלים אחרים. יחד עם זאת, מדובר בדירוג נמוך מדירוג AA, המאפשר למשקיעים מוסדיים לרכוש את האג"ח על חשבון אג"ח ממשלתיות.

אלוני חץ עוסקת בהשקעה בנכסים מניבים בבריטניה, ובהשקעה בשתי חברות מקבוצת גזית גלוב , המחזיקות בנדל"ן מניב בארה"ב ובקנדה. בנוסף, עוסקת החברה גם בפיתוח, השבחה והחזקה של נדל"ן בארץ. בבריטניה מחזיקה החברה ב-9 נכסים המושכרים לטווח ארוך, למעלה מ-20 שנה בממוצע. מניות החברה נסחרות לפי שווי של 45 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully