וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנעליים מסין מתחילות להתייקר

דורון שלו

27.5.2008 / 11:55

גידול דולרי של 5% בהיקף הכספי של הנעליים וחלקי הנעליים שיובאו מסין לישראל. ברבעון הראשון יובאו 19.8 מיליון נעליים וחלקי נעליים

ברבע הראשון של השנה חל גידול דולרי של 5% בהיקף הכספי של הנעליים וחלקי הנעליים שיובאו מסין לישראל, זאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד. היבוא ממדינה זו הסתכם ב-34.6 מיליוני דולרים. במקביל, חלה ירידה של 11% בכמויות הנעליים וחלקי הנעליים שיובאו מסין ברבע הראשון של השנה. מדובר ביבוא של 6.67 מיליוני פריטים. כך מסר מאיר בר-אל, מנהל ענף הנעליים בהתאחדות התעשיינים וסמנכ"ל התאחדות התעשיינים.

בר-אל ציין, כי יצרני הענף פנו לאחרונה למשרד התמ"ת בדרישה להטיל היטל על יבוא הנעלים מסין. לטענתו, אם מדינת ישראל מעוניינת שענף הנעליים ימשיך להתקיים בתחומיה, עליה לאמץ את החלטת האירופים אשר מגינים על תעשיית הנעליים שלהם באמצעות הטלת היטל של 16.5% לשנתיים על יבוא נעליים מסין.

מניתוח הנתונים מתברר כי סה"כ ברבע הראשון של השנה חל גידול של 17% ביבוא הנעליים מכל העולם (לעומת התקופה המקבילה אשתקד). מדובר ביבוא של 19.8 מיליוני נעליים וחלקי נעליים. ההיקף הכספי של יבוא הנעליים גדל דולרית ב-13.5% והגיע ל-92.4 מיליוני דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully