וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ': מתרחקת ההתאוששות בהשקעות בטכנולוגיית מידע

סוכנויות הידיעות

18.10.2001 / 13:13

כך עולה מסקר שערך בנק ההשקעות; 32% מהמנהלים שהשתתפו אמרו שבכוונתם להגדיל השקעותיהם בטכנולוגיית מידע ברבעון ה-2 של 2002, לעומת 45% לפני ה-11 בספטמבר

צרכנים של טכנולוגיית מידע פסימיים יותר ביחס להתאוששות ההשקעות בטכנולוגיה, בעקבות אירועי ה-11 בספטמבר. כך עולה מסקר שערך בנק ההשקעות מריל לינץ' בקרב סמנכ"לים למידע ב-50 חברות בארה"ב ובאירופה.

הסקר, הראשון שערך מריל לינץ' מאז ההתקפות על מרכז הסחר העולמי והפנטגון, חשף כי הסמנכ"לים של חברות אמריקאיות פסימיים יותר ביחס להתאוששות ההשקעות בטכנולוגיית מידע, לעומת עמיתיהם האירופים. 73% מהאמריקאים שהשתתפו בסקר אמרו כי עסקי החברות שלהם נפגעו עקב אירועי ה-11 בספטמבר, אך רק 23% אמרו כי החברות שלהם הושפעו ישירות מההתקפות.

עם זאת, שני שליש מהמשתתפים אמרו כי התאוששות ההשקעות בטכנולוגיית מידע צפויה מאוחר משחזו קודם לכן. בסקר קודם של מריל לינץ' טענו 45% מהסמנכ"לים כי ההשקעות בטכנולוגיית מידע צפויות להתאושש ברבעון השני של 2002. בעקבות התקפות הטרור, רק 32% אמרו כי בכוונתם להגדיל השקעותיהם ברבעון ה-2 של השנה הבאה. 17% מהסמנכ"לים פסימיים אף יותר, וצופים כי התאוששות ההשקעות בטכנולוגיית מידע צפויה רק ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully