וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2.4 טון עוף הושמדו בדרכם ללוד

בר חיון

28.5.2008 / 13:00

2.4 טון עוף שהיו בדרכם לרשתות השיווק והאטליזים בלוד הושמדו על ידי הרופאה הוטרינרית העירונית מחשש שאינו ראוי למאכל אדם

2.4 טון עוף הושמדו אתמול על ידי הרופאה הוטרינרית העירונית בלוד מחשש שאינו ראוי למאכל אדם, כך נמסר מהסתדרות הרופאים הוטרינרים. משלוח העופות היה בדרך לרשתות השיווק והאטליזים שבלוד. ל-TheMarker נודע כי העופות הגיעו מהמפעל עוף טנא שבחדרה וכי זו למעשה הפעם השנייה השנה שמשמידים בלוד כמות כזאת של עוף המגיעה ממפעל זה.

מידי יום יוצאות 35 משאיות של המפעל עוף טנא שבחדרה ועוף קור שבשדרות (שני המפעלים בבעלות משותפת) להוביל סחורה לכ-500 לקוחות ברחבי הארץ, כולל סניפים של קבוצת הריבוע הכחול ורשת שופרסל. לדברי עוזי מחלב, מנכ"ל ובעל החברה, הסחורה שעוף טנא מספקת מהווה 20% משוק העוף בארץ. במסגרת בדיקה שגרתית שנערכה שלשום בבוקר של עופות במשאית הובלה של עוף טנא, התברר לרופאה הוטרינרית בלוד כי המוצרים - שהיו אמורים להיות קפואים - נתגלו כשהם מופשרים ואינם ראויים למאכל אדם.

גם בבדיקה שהתבצעה לפני כ-4 חודשים - במסגרת בדיקה שגרתית דומה בלוד - השמידו 2.5 טון עוף מאותה סיבה. מחלב מסר בתגובה כי "החברה תבדוק את העניין ותגיב בהתאם". בהסתדרות הרופאים הוטרינרים ובתג הירוק קוראים לציבור לרכוש מוצרי מזון מהחי אך ורק במקומות מורשים ומפוקחים, במיוחד בימים חמים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully