וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפי זהב רוכשת את פורטל דוקטורס

מעיין כהן

28.5.2008 / 14:36

דוקטורס הוא פורטל רפואי הפועל משנת 1998. על פי דיווחי האתר, מספר המשתמשים השונים עומד על 800-700 אלף בחודש

דפי זהב חתמה על הסכם לרכישת השליטה בחברת מיזמי בריאות, המפעילה את הפורטלים דוקטורס, דפי בריאות (health-pages.co.il) ולבריאות (la-briut.org.il) - כך נודע ל-TheMarker. עוד נודע, כי העסקה אושרה על ידי הממונה על ההגבלים, אולם השלב האחרון של העסקה, הקלוזינג, טרם נסגר.
חברת מיזמי בריאות נמצאת בבעלות חמישה שותפים, שדוללו באופן שווה: אסף תדהר, ירון להמן, דני דבש, יהורם דהן ונור דאוד. דוקטורס הוא פורטל רפואי הפועל משנת 1998, ומספק תוכן לערוצי הבריאות של וואלה ו-MSN. על פי דיווחי האתר, מספר המשתמשים השונים עומד על 800-700 אלף בחודש. באתר פועלים כ-250 פורומים בנושאים שונים מתחום הרפואה, אותם מנהלים רופאים.

בראיון ל-TheMarker לפני חודש חשף תדהר כי עשרות ממנהלי הפורומים משלמים עבור הזכות לנהל פורום סכומים נאים, שעשויים להגיע גם עד 72 אלף שקל בשנה. תדהר הסביר כי "ניהול פורום באתר מגדיל משמעותית את הביקוש לקליניקה הפרטית של הרופא שמנהל את הפורום ולכן החשיפה הזו שווה הרבה מאוד כסף לרופא, ומגדילה משמעותית את נפח העבודה הפרטית שלו. הרופאים הבינו שכיום אם אתה לא באינטרנט אתה לא קיים".

רכישת דוקטורס מתווספת לשורה ארוכה של רכישות שביצעה דפי זהב באינטרנט בשנתיים האחרונות, כחלק מאסטרטגיית שיתופי פעולה ומיזוגים שמוביל מנכ"ל הקבוצה, ניר למפרט.
לפני כשבועיים הודיעה הקבוצה על רכישת 50% מפעילות קבוצת גיל הזהב, הכוללת פורטל אינטרנט ומדריך מידע מודפס תחת אותו שם. בשנה שעברה רכשה הקבוצה את אתר מתחתנים ו-50% מפורטל הצימרים וויקאנד. אתרים נוספים בהם מחזיקה הקבוצה הם אתר השוואת המחירים זאפ, לוח מדס, אתר המסעדות רסט, אתר הסטודנטים פרופסור ותיכופוניסט. לקבוצה גם רשת פרסום משלה, d-media, שקמה במטרה ליצור גוש מדיה שיתחרה בדומיננטיות של וואלה ו-ynet בשוק הפרסום המקומי. תדהר אישר את הידיעה. לא התקבלה תגובת דפי זהב.

  • עוד באותו נושא:
  • דפי זהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully