וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה שביתת עובדי משרד התחבורה

עינב בן יהודה

18.10.2001 / 15:28

מרבית דרישות העובדים מולאו; במסגרת ההסכם שנחתם היום הביעו העובדים הסכמתם להפעלת מענה קולי שיספק לקהל הרחב שירותים ומידע בנושאי רשיונות רכב ונהיגה

היום בבוקר נחתם הסכם בין עובדי משרד התחבורה ונציגי ההסתדרות לבין נציבות שירות המדינה ומשרד האוצר, שהוביל לסיומה של שביתת עובדי משרד התחבורה שהחלה לפני 8 ימים.

העיצומים נערכו על רקע טענות ועד העובדים בדבר סחבת ביישום הסכמות עקרוניות שהושגו עם המעסיקים כבר לפני כמה חודשים. הנושאים שבמחלוקת נוגעים לשכר עידוד, קידום עובדים בדרגות, מתן אחזקת רכב לקבוצת עובדים, תשלום עבור כוננויות וקורסים לגמול השתלמות. בנוסף, התנגדו עובדי המשרד להפעלת מענה קולי שיספק שירותים לקהל הרחב, בטענה כי שירות זה יפגע בהיקף משרותיהם.

יו"ר הוועד, מייק לוין, ציין כי מרבית דרישות העובדים מולאו. כמו כן, במסגרת ההסכם שנחתם היום, הביעו העובדים את הסכמתם להפעלת המענה קולי, שיספק שירותים ומידע לקהל הרחב בנושאי רשיונות רכב ונהיגה. הפעלת המענה הקולי תתבצע על ידי גורמים מחוץ למשרד התחבורה.

במסגרת העיצומים לא התקיימה קבלת קהל, לא נערכו מבחנים עיוניים ומעשיים, מחשב המשרד הושבת, ולא ניתן היה להוציא רשיונות בינלאומיים, לבצע העברות בעלות ולקבל רשיונות ליבוא רכב. העיצומים כללו גם את מינהל התעופה האזרחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully