וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי.פי מורגן פרטנרס, חטיבת ההון סיכון של הבנק השני בגודלו בארה"ב, הפסידה 103 מ' ד' ברבעון השלישי

בעז בבאי

18.10.2001 / 15:41

ההפסד ברבעון השלישי נבע בעיקר מהירידה בשווי ההשקעות הסחירות; ההפסד קטן ביחס להפסד של 826 מיליון דולר ברבעון הקודם

ג'יי. פי מורגן פרטנרס, זרוע השקעות הון סיכון של ג'יי.פי מורגן צ'ייס, רשמה הפסד של 103 מיליון דולר ברבעון השלישי, על רקע החולשה בשוק המניות בוול סטריט בעקבות אירועי הטרור בארה"ב ב-11 בספטמבר והאפשרות של גלישה של המשק האמריקאי למיתון.

ההפסד ברבעון השלישי השנה כלל הפסד של 306 מיליון דולר, כתוצאה מהירידה בשווי ההשקעות הסחירות בתיק ההשקעות של זרוע ההון סיכון של הבנק המסחרי השני בגודלו בארה"ב.

הפסד זה קוזז בחלקו על ידי רווחים בהיקף של 203 מיליון דולר, בעיקר מהחזרים על השקעות בסקטור האנרגיה. ההפסד ברבעון השלישי היה קטן בהשוואה להפסד בהיקף של 826 מיליון דולר שנרשם ברבעון השני השנה. ברבעון השלישי של השנה שעברה רשמה חטיבת ג'יי.פי מורגן פרטנרס הפסד של 20 מיליון דולר.

דינה דובלון, מנהלת הכספים של ג'יי.פי מורגן צ'ייס, אמרה אתמול שהבנק האמריקאי נוקט במדיניות של גידור מול בורסת נאסד"ק, כדי להקטין הפסדים בחלק הסחיר של תיק ההשקעות של ג'יי.פי מורגן פרטנרס.

ג'יי.פי מורגן צ'ייס דיווח אתמול על רווח נקי של 449 מיליון דולר, בניכוי הוצאות של 587 מיליון דולר בהקשר למיזוג בין ג'יי.פי מורגן לצ'ייס מנהטן, לעומת 1.4 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ג'יי.פי מורגן פרטנרס, לשעבר צ'ייס קפיטל פרטנרס, נחשבת לאחד הגופים המוסדיים המובילים בהשקעות הון סיכון בארה"ב. היא מעורבת בצורה חזקה בשוק ההון סיכון בישראל, באמצעות השקעות בקרנות הון סיכון כמו פיטנגו ובהשקעות ישירות בחברות סטארט אפ מקומיות, כמו מיסטיקום, קשיו, E4X, סילברבק ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully