וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצעדים בהם נקטנו חיוניים להצלחת החברה"

שמואל שוסטר

28.5.2008 / 20:10

כך אמר ראסל אלוונגר מנכ"ל חברת טאואר שמסרה היום מכתבי פיטורים ל-150 מעובדיה המקצועיים. הקיצוץ יביא לחסכון של כ-14 מיליון דולר בשנה

לאחר שמסרה מכתבי פיטורים ל-150 מעובדיה המקצועיים - כ-11% מכוח העבודה שלה, הודיעה היום טאואר כי החלה ביישומה של תוכנית להורדה בעלויות של 40 מיליון דולרים בשנה עליה הכריזה במהלך השבוע שעבר. לדבריה מטרת התוכנית הינה "התייעלות והורדת עלויות בכדי להתמודד עם הכרסום המתמשך בשער הדולר, לחץ המחירים בשוק ייצור השבבים והשפל בכלכלה העולמית". את הצורך העיקרי לקיומה של תוכנית ההתייעלות תולים בטאואר בכך שהחברה "טרם קיבלה את המענקים הממשלתיים בשנים 2008-2006, שלגביהם כבר קיבלה התחייבויות שלטוניות רבות ואשר בגינם מגישה טאואר עתירה לבג"ץ". לדברי החברה "העתירה לבג"ץ מוגשת במטרה לקבל כתב אישור לתכנית ההשקעות של טאואר אותה כבר המליץ הבנק לפיתוח תעשיה לאשר בבדיקתו משנת 2005, כתב אישור על סך עד כ-80 מיליון דולר, מתוכם כ-40 מיליון דולר היו אמורים כבר להיות משולמים לחברה בשנים 2008-2006".

על פי הערכות החברה צפוי הקיצוץ בכוח האדם, שהחל היום להביא לצמצום בהוצאות שכר ופעילויות קשורות בהיקף של כ-14 מיליון דולר בשנה. בעקבות הפיטורים אמר ראסל אלוונגר מנכ"ל טאואר כי "הצעדים המשמעותיים בהם נקטנו חיוניים להצלחת החברה בתנאי השוק הלא-פשוטים השוררים כעת וישפרו את הביצועים הפיננסיים של החברה... המבנה ה'רזה' יותר יאפשר לטאואר להיות תחרותית יותר ולהתמודד בצורה טובה יותר בשוק וכן מניח את היסודות למהלכי השילוב (האינטגרציה) של פעילות המיזוג של ג'אז עם טאואר" .

  • עוד באותו נושא:
  • טאואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully