וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתרן תקים מיזם PLC נוסף עם 3 חברות יפאניות; צופה הכנסות של כ-10 מיליון דולר מהשוק היפאני

צורי דאר

18.10.2001 / 17:05

ע"פ מנכ"ל החברה, המיזם יהפוך את יתרן לספקית ה-PLC הגדולה ביפאן; יתרן תחזיק ב-32% מהמיזם ותקבל 5 מ' ד', מתוכם 3 מ' ד' כהכנסה ו-2 מ' ד' כהשקעה שתבוצע בחברה לפי שווי של 54 מ' ד'

חברת הסטארט אפ הישראלית יתרן תקשורת (Itran), המפתחת טכנולוגיות שבבים לתחום ה-PLC, הודיעה היום על הקמת מיזם נוסף לפיתוח מערכת תקשורת להעברת נתונים ומולטימדיה על קווי החשמל ביפאן.

מדובר במיזם משותף ליתרן ולשלוש חברות יפאניות מובילות העוסקות באספקת פתרונות מחשוב, ייצור מוצרים נלווים למערכות מחשוב והפצה למוצרים אלו. שמות החברות לא פורסמו, אולם נמסר כי מדובר בחברות בעלות היקף מכירות של יותר מ-4 מיליארד דולר.

הטכנולוגיה שתשולב במוצר שיפותח ע"י המיזם החדש הינה רכיב ITM1/10 שיאפשר העברת נתונים בקצבים של עד 24 מגהביט בשנייה. על פי מנכ"ל החברה, אבנר מתמור, מיזם זה יהפוך את יתרן לספקית ה-Power Line Carrier) PLC) הגדולה ביפאן.

יתרן תקשורת תחזיק ב-32% מכלל המיזם ותקבל סכום של 5 מיליון דולר, מתוכם 3 מיליון דולר כהכנסה ו-2 מיליון כהשקעה שתבוצע בחברה לפי שווי של 54 מיליון דולר. יתרן מצפה להכנסות בשיעור של כ-10 מיליון דולר נוספים מהמיזמים ביפאן בשנה הבאה.

יתרן מפתחת טכנולוגיות שבבים לתחום ה-PLC - Power Line Telecommunications. לחברה פתרונות הן לסביבת קווי החשמל והן לסביבה הביתית. לפני כחודשיים הודיעה החברה על על הקמת מיזם ליינקום עם מצושיטה אלקטריק וקפקו היפאניות. יתרן הודיעה כי היא צופה הכנסות של 5 מיליון דולר במהלך השנה הקרובה ממיזם זה. לחברה אף הסכם עם חברת מיצובישי למתן זכיונות בתחום הרשתות הביתיות.

יתרן תקשורת הוקמה בסוף שנת 1996 על ידי ד"ר דני רפאלי ואבנר מתמור. רפאלי ומתמור מחזיקים בבעלות בחברה יחד עם מיקרוסופט , ארגוקווסט, טכנופלס ו-MVP. החברה גייסה בפברואר 2000 7 מיליון דולר לפי שווי של 35 מיליון דולר אחרי הכסף. על פי הערכות, נמצאת החברה כיום בהליכים לגיוס של 20 מיליון דולר.

יתרן מעסיקה כ-60 עובדים בשלושת סניפיה בבאר שבע, תל אביב ופלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully