וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"חות טובים מהצפוי של דל והמשך היחלשות הנפט עשויים לשלוח את וול סטריט לעליות שערים

TheMarker

30.5.2008 / 15:32

החוזים מצביעים על עליות של עד 0.4% עם פתיחת המסחר



ירידה חדה במחירי החוזים על הנפט, דו"חות חיוביים של ענקית המחשוב דל, ונתונים חיוביים מכיוונה של גוגל עשויים לשלוח את וול סטריט ליום נוסף של עליות שערים, שיסכם שבוע של עליות בוול סטריט.



» דיון חם על המתרחש בוול סטריט - עכשיו ב-TheMarker Cafe



אמש ננעל המסחר בוול סטריט בעליות שערים. נאסד"ק עלה ב-0.9% לרמה של 2,508 נקודות, דאו ג'ונס הוסיף 0.4% לרמה של 12,646 נקודות, ומדד S&P 500 טיפס ב-0.5% לרמה של 1,398 נקודות.



בזירת המקרו: כשעה לפני פתיחת המסחר צפויים להתפרסם נתוני ההכנסה וההוצאה הפרטית בארה"ב. האנליסטים בוול סטריט צופים לצמיחה של 0.2% בנתוני הכנסה וההוצאה הפרטית במהלך חודש אפריל.



לאחר שאתמול צנח ביותר מ-4 דולרים בגלל ירידה בביקוש לנפט הנובעת ממחירו הגבוה ממשיך הנפט את מגמת ההחלשות והוא נסחר בירידה של 1.19 דולר במחיר של 125.43 דולר לחבית.



ענקית המחשוב דל תיסחר על רקע פרסום תוצאותיה לרבעון הראשון של 2008. יצרנית המחשבים האישיים (PC) השנייה בגודלה בעולם, אשר הודחה על ידי היולט פקארד (סימול HPQ) בשנת 2006 ממעמד מובילת שוק ה-PC לאחר שלוש שנים בראש, דיווחה אמש לאחר סיום המסחר, על רווח נקי של 783 מיליון דולר, או 38 סנט למניה - גידול של 3.7% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. בעקבות פרסום הדו"חות, זינקה אמש מניית החברה ביותר מ-7% במסחר לאחר הסגירה.



מניית ג'נרל מוטורס (סימול GM), ענקית הרכב האמריקאית צפויה להיסחר על רקע הסכמתם של 19 אלף עובדים במפעליה בארה"ב - מעט יותר מרבע מעובדי הצווארון הכחול של החברה בארה"ב לפרוש ולקבל חבילות פיצויים נדיבות. הודעת GM מהווה את המהלך האחרון במסגרת מאמצי יצרנית המכוניות לצמצם את הוצאותיה, לנוכח הירידה במכירות הרכב בארה"ב ונסיקת מחירי הבנזין.



מנייתה של גוגל, מפעילת מנוע החיפוש הפופולארי, תיסחר על רקע זינוק בספר הכניסות לפרסומות טקסט צמודות לתוצאות חיפוש של גוגל שקפץ ב-20% במהלך חודש אפריל- שיעור חד מהתחזיות - לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת. זאת, לאחר שברבעון הראשון צמח ב-1.8% בלבד.



מניית של ווקאלטק, אחת מחלוצות ה-VoIP, זינקה אמש ב-11% לאחר שהחברה הודיעה כי תמכור כ-11 מתוך 22 פטנטים שברשותה ל-Karo Millennium תמורת 12.5 מיליון דולר. תשעה מהפטנטים רשומים בארצות הברית, אחד מהם בישראל ואחד נוסף באוסטרליה.



חדש ב-TheMarker זירת היועצים


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully