וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוול רוכבת על הצלחת iPhone: עברה לרווח של 70 מיליון דולר בעקבות זינוק של 27% בהכנסותיה

סוכנויות הידיעות

30.5.2008 / 17:57

המניה קופצת ב-23% במסחר בוול סטריט



מניית מארוול טכנולוג'י (סימול MRVL) קופצת ב-23% במסחר בוול סטריט, הזינוק היומי החד ביותר זה קרוב לשש שנים, לאחר שיצרנית השבבים האמריקאית - אשר מוצריה מותקנים במכשיר הסלולר iPhone של אפל (סימול AAPL) ובמכשיר כף היד האלחוטי בלאקברי של חברת ריסרץ' אין מושן (סימול RIMM) - דיווחה על תוצאות רבעוניות שעלו על תחזיות האנליסטים.



מארוול רשמה רווח נקי של 69.9 מיליון דולר או 11 סנט למניה ברבעון הכספים הראשון של החברה, שהסתיים ב-3 במאי. זאת לעומת הפסד של 52.8 מיליון דולר או 9 סנט למניה בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי הוצאות חד פעמיות והוצאות הקשורות לחלוקת אופציות לעובדים, רשמה החברה רווח רבעוני של 24 סנט למניה - כמעט כפליים מתחזית האנליסטים לרווח של 13 סנט למניה.



מכירות החברה בתקופה המדווחת צמחו ב-27% לעומת הרבעון המקביל ל-804.1 מיליון דולר - מעל לתחזיות האנליסטים למכירות של 782.3 מיליון דולר.



מארוול דיווחה כי שולי הרווח הגולמי גדלו ברבעון ל-51.6% לעומת 48.4% בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. זאת הודות לירידה בהוצאות המנהלה של החברה ומכירות גבוהות מהצפוי של שבבי אלחוט, שבבי אחסון ברשתות ושבבי מדפסות.



במבט קדימה, צופה מארוול לרשום ברבעון הנוכחי מכירות של לפחות 830 מיליון דולר - מעל לתחזית האנליסטים למכירות של 810 מיליון דולר. שולי הרווח הגולמי ברבעון הנוכחי צפויים להמשיך לצמוח, לרמה של 52%, העריכה מארוול.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully