וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע בינוני בחבל אשכול מנפילת קסאם: עובד זר נפגע בידו

פאדי עיאדאת

31.5.2008 / 17:37

ראש המועצה: "הפסיקו להתעסק במעטפות של אולמרט""

אדם אחד נפצע היום (שבת) באורח בינוני מנפילת קסאם ביישוב בחבל אשכול. מדובר בפועל זר מתאילנד שעבד ביישוב. הוא פונה ע"י עוברי אורח לתחנת מד"א באזור צוחר, ואושפז בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע במצב בינוני, שם נותח בידו בנפגעה. בעת נפילת הרקטה עסק העובד באיסוף ביצים יחד עם שלושה פועלים נוספים מתאילנד.



שתי רקטות קסאם נפלו אמש בשטחים פתוחים במערב הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מוקדם יותר אתמול נפלו 3 רקטות נוספות. הפלשתינאים דיווחו כי במהלך הלילה תקף צה"ל חוליה של פעילי חמאס ממזרח לחאן-יונס, לא ידוע על נפגעים.



ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, ביקר בחריפות את תפקוד הממשלה מול האיום הביטחוני בו נתון אזור עוטף עזה ואמר: "ממשלת וכנסת ישראל - הפסיקו להתעסק עם המעטפות של אולמרט כי כל אחד מכם סוחב מאחורי הגב מעטפה ענקית של חוסר מוסר כשאתם משאירים תושבים מול קסאמים, מרגמות ומצב ביטחוני בלתי נסבל. לפני שאתם מטיפים לאולמרט מוסר, תפתרו את הבעיות שלנו".



מעסיקם של העובדים, החקלאי שלום בוארון, סיפר כי בחווה עובדים עשרה פועלים מתאילנד. "עכשיו אני לא יודע מה לעשות איתם, כי הם כולם רוצים לעזוב" אמר לאחר האירוע. לדבריו, "כולם מבוהלים, רועדים וחיוורים, אין לנו מיגוניות פה. דיברתי עם ראש המועצה כדי שישימו מיגוניות, אך אמרו לי כי מיגוניות בגני הילדים כך שעל הלול אין מה לדבר כרגע". בוארון סיפר כי בחווה מייצרים כ-35,000 ביצים ביום, המשווקות למרכז הארץ. הוא ציין כי עובדים ישראלים מסרבים להגיע לעבוד במקום, ולכן עזיבתם של הפועלים מתאילנד עלולה להביא להידרדרות העסקים.



מוקדם יותר היום נהרג איש חמאס בעת שהתעסק עם חומרי נפץ בביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully