וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחי הנגבי קורא להקדים את הבחירות ולהקים ממשלת חירום לאומית

הארץ

31.5.2008 / 21:45

הנגבי, מקורבו של אולמרט, אמר את הדברים לערוץ 2

הנגבי אמר ש"אי אפשר לעמוד באפס מעשה ונדרשת הכרעה בקדימה. אולמרט נאבק כעת על חייו המשפטיים וקשה לו להקדיש מאמץ אחר. חלופה היא להיכנס לקיפאון וזה לא דבר שאולמרט היה רוצה. יש דברים חשובים יותר מאינטרסים אישיים".



"כולנו מייחלים להצלחתו של אולמרט אבל אי אפשר לעצור את המערכת הפוליטית. יש לקבוע את הבחירות במועד שצריך להתאים לאינטרסים המשותפים של כולנו", הוא הוסיף. הנגבי סיפר כי הוא מתכנן מהלך שיכלול קביעת בחירות פנימיות בקדימה, הקדמת הבחירות לכנסת ובעקבותיהן - ממשלת חירום לאומית לארבע השנים הקרובות.



הנגבי האשים כי נגד אולמרט מתנהל מסע הכפשה תקשורתי, "אני לא יכול לקבל את הגיליוטינה הציבורית הזו". אך הוסיף כי "מבחינה מוסרית אין לממשלה מנדט לפעול". גם האשים את ברק במעשה לא חברי ולא אנושי, כדבריו. "ברק עצמו ידע ימים קשים מסוג אלו של אולמרט. הדבר האחרון שברק היה רוצה לראות זה את התחזקותה של לבני. ברק לקח על עצמו הימור וברבות הימים נדע אם הוא היה מוצלח".



הנגבי אמר את הדברים בעקבות נאומו של יו"ר העבודה, אהוד ברק, אתמול. ברק, שדיבר בפני 200 פעילי מפלגה אמר ש"אם עמוד השדרה המוסרי של הנהגת קדימה ימשיך להתכופף בפני השררה או האינטרס, אנחנו ניאלץ אותו להתיישר". דבריו עוררו ביקורת בקרב אנשי קדימה שמיהרו להזכיר לו שיצא בקושי מחקירת מימון מפלגות. "האחרון שיכול להטיף על יושר, מוסר ציבורי ומנהיגות לקדימה הוא אהוד ברק", אמר ח"כ יואל חסון.



המשנה לראש הממשלה, חיים רמון, העריך אתמול כי הבחירות ייערכו עד חודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully