וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומטאץ' חתמה על הסכם שיווק עם 3Com

ניר צליק

2.6.2008 / 12:30

החברה האמריקאית תטמיע את טכנולוגיית האנטי ספאם של קומטאץ', בפלטפורמת האבטחה של מוצרי החברה, כמסנן דואר הזבל שלה

קומטאץ', המתמחה בפתרונות תוכנה לסינון דואר זבל, חתמה על הסכם OEM (שיווק תחת מותג), עם חברת 3Com. החברה האמריקאית תטמיע את טכנולוגיית האנטי ספאם של קומטאץ', GlobalView Mail, בפלטפורמת האבטחה של מוצרי החברה, כמסנן דואר הזבל שלה. שירות GlobalView Mail Reputation של קומטאץ' הוא שירות סינון דואר זבל, שאמור לסנן כ-80% מהדואר הבלתי רצוי ברשת ההיקפית של הארגון. בהתבסס על הערכה בזמן אמת של מהימנותו של השולח, שירות GlobalView מבחין בין שולח "טוב" לשולח "רע" כשידועה לו רק כתובת ה-IP של השולח. לקוחות הקצה נהנים מעלייה כוללת ברמת האבטחה של הארגון, ומירידה ברוחב הפס הנחוץ ובכמות משאבי ה-IT העורפיים הנחוצים לטיפול בדוא"ל.

סקוט הילטון, סגן נשיא מוצרים לחברות ב-3Com, אמר כי "האסטרטגיה הטכנולוגית של 3Com כוללת שילוב של מיטב האפליקציות והטכנולוגיות של השותפים שלנו בקרב מוצרי הניתוב, המיתוג והאבטחה שלנו". הילטון הוסיף כי "הסיווגים המדויקים ביותר שאליהם הגיעה מערכת השירות GlobalView של חברת קומטאץ', מאפשרים ללקוחות לעבוד ביעילות רבה יותר מבלי להיות מודאגים מאובדן של הודעות חשובות".

ג'יי גולדין, סגן נשיא לפיתוח עסקי של חברת קומטאץ', אמר כי "השילוב של שירות GlobalView של קומטאץ' יחד עם משפחת מוצרי X של 3Com מספק דרך אפקטיבית לחסימת איומים חדשים ונעילת השערים מפני ספאמרים ומפיצים של תוכנות זדוניות". 3Com היא ספקית של פתרונות מאוחדים ומאובטחים לרשתות מידע וקול עבור חברות מכל הגדלים ונסחרת בניו יורק. שווי החברה עומד על 1.02 מיליארד דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • קומטאץ'
  • 3com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully