וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאואר תשתתף בעתיד בייצור מודו

גיא גרימלנד

2.6.2008 / 14:27

במודו - סלולרי כחול-לבן, יש שבב שפותח על יד טאואר, אך החברה תשתתף בייצורו רק בעתיד עקב לוחות הזמנים הצפופים

דב מורן מחזיק בשני כובעים, מייסד חברת הסטארט אפ מודו, ויו"ר חברת טאואר. במכשיר המודו נמצא שבב המפותח על ידי החברה. למרות הקשר עם מורן, בטאואר לא ייקחו חלק בשלב הראשון של הייצור. בעקבות פניית TheMarker להבהרת הנושא, מציין מורן: "אכן במכשיר המודו יש שבב שהחברה מפתחת. פיתוח שלב א' של הפרויקט מבוצע ב-FAV שיש בו מיומנות שאינה קיימת בטאואר - עקב לוחות הזמנים הצפופים לפרויקטים. כוונתנו היא בהחלט לבצע את הייצור המסיווי בטאואר. לטאואר צוות הנדסה מעולה ויכולות גבוהות ואין ספק שמודו תיהנה מיכולות אלו - כפי שכל חברה ישראלית יכולה וצריכה להנות מיתרונות אלו, ומייצור קרוב לבית".

באחרונה מסרה טאואר מכתבי פיטורים ל-150 מעובדיה המקצועיים - כ-11% מכוח העבודה שלה - והחלה ביישומה של תוכנית להורדה בעלויות בהיקף של 40 מיליון דולר בשנה, עליה הכריזה בשבועיים האחרונים. בניגוד למצבה הלא קל של יצרנית השבבים מהצפון, מודו נמצאת בתנופה אדירה. החברה נמצאת במשא ומתן לקבלת השקעה של 200 מיליון יורו מחברת סלולר אירופית. במקביל, החברה מנהלת מהלך לגיוס של כ-100 מיליון דולר בנוסף על 20 מיליון דולר שכבר הושקעו בחברה. מודו הודיעה בתחילת החודש על פתיחת משרד בווינה, אוסטריה, הראשון מבין שורה של משרדים אותם מתכננת החברה לפתוח בחו"ל. המשרד ישמש כמטה המכירות האירופי של החברה, ונועד לתת מענה למפעילות הסלולריות ביבשת.

מודו הוא מכשיר סלולרי זעיר ומודולרי שניתן לשנות אותו בקלות בהתאם לצרכים שונים, ואף לשלב אותו במכשירים אלקטרוניים אחרים. המכשיר הבסיסי שוקל 40.1 גרם בלבד. הוא כולל תקשורת בלוטות', נגן MP3 וזיכרון של 1 ג'יגה בייט. ואולם היתרון הגדול של מודו, הוא יכולתו לשנות את תכונותיו. הדבר נעשה באמצעות Jackets - אביזרים חיצוניים שמודו נכנס לתוכם, המעניקים לו יכולות נוספות ומראה אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully