וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר ננעל במגמה מעורבת

יעל פולק

4.6.2008 / 23:18

מוד'יס שוקלת הורדת דירוג למבטחות האג"ח, נאסד"ק עלה ב-0.9%, מניית טאואר איבדה גובה במסחר היום

המסחר בוול סטריט הסתיים במגמה מעורבת, לאחר הודעתה של מודי'ס על בחינה של הורדת דירוג האשראי למבטחות האג"ח אמבק ו-MBIA. מוקדם יותר היום התנהל המסחר בעליות, בעקבות הפרסום המפתיע לפיו עלה בחודש מאי מספר העובדים ב-40 אלף משרות בארה"ב. מדד נאסד"ק עלה ב-0.9%, לרמה של 2,503 נקודות; מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.1%, לרמה של 12,390 נקודות; ומדד S&P500 נסחר ביציבות, ברמה של 1,377 נקודות.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות החוב ל-10 שנים של ממשלת ארה"ב נסחרו בירידה, והתשואה עליהן עלתה ב-0.042% ל-3.94%.

ליהמן ברדרס (1.67% , 31.12) ינסה לגייס 4-3 מיליארד דולר, כך התפרסם היום ב"וול סטריט ג'ורנל". לפי הדיווח, הבנק ינסה לגייס הון ממדינות זרות על מנת להימנע מקשיי נזילות. ליהמן ברדרס יצר קשר עם חברת השקעות בדרום קוריאה, וקיימת גם אפשרות לגיוס מבנק קוריאה, הנמצא בבעלות ממשלתית. על פי הערכות, בנק ההשקעות הרביעי בגודלו בארה"ב עשוי לרשום הפסד רבעוני חד מהצפוי, אשר יעלה על 300 מיליון דולר, ברבעון הכספים שיסתיים במאי. בחמישה הימים האחרונים איבדה מניית הבנק 16.9%.

ג’נרל מוטורס (-3.19% , 17.02) הודיעה כי בכוונתה למכור רכבים היברידיים במפרץ הפרסי. זאת, על אף שהאזור ידוע כעשיר בנפט. החברה תנסה לשפר את מכירותיה בעקבות עלייה במחירי הדלק ובשל ירידה במכירות בארה"ב.

בית ההשקעות קולינס סטיוארט הודיע היום כי הוא מותיר את המלצתו למניית בלופניקס (0.09% , 11.39) על "קנייה" עם מחיר יעד של 20 דולר, וצופה לחברה עתיד ורוד הודות לשיתוף הפעולה עם מיקרוסופט.

אי.סי.איי טלקום (0.0% , 9.96), ספקית עולמית של פתרונות לתשתיות רשת, וחברת סרגון נטוורקס (-4.41% , 9.75) ספקית פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות, יספקו פתרון משותף לרשתות האלחוטיות המתקדמות בעולם. הפתרון המשותף לאי.סי.איי. ולסרגון יאפשר ללקוחותיהן, ספקיות תקשורת סלולריות ברחבי העולם, לפשט את תהליכי הפריסה של רשתות התקשורת שלהן, תוך הפחתה משמעותית של עלויות הפריסה.

נייס (-0.4% , 32.43) הודיעה היום כי חברת CallSource האמריקאית, חברה העוסקת במתן שירותי ניטור שיחות, הערכת ביצועים ושירותי הדרכה, בחרה בפתרון לניתוח אינטראקציות של נייס, שהינו חלק מ-NICE SmartCenter, כדי שיסייע בייעול המכירות והשיווק של לקוחותיה.

מניית טאואר (-5.21% , 0.91) איבדה גובה במסחר היום. החברה, שפיטרה בסוף מאי 11% מכוח העבודה שלה, הודיעה כי החלה ביישומה של התוכנית לקיצוץ 40 מיליון דולר בשנה, עליה הכריזה במהלך השבוע שעבר. מהחברה נמסר כי מטרת התוכנית הינה "התייעלות והורדת עלויות בכדי להתמודד עם הכרסום המתמשך בשער הדולר, לחץ המחירים בשוק ייצור השבבים והשפל בכלכלה העולמית".

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully