וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח גבוה מהצפוי לנוקיה ברבעון השלישי; פירסמה תחזית אופטימית לרבעון הרביעי

יהודה שויצר

19.10.2001 / 11:26

יצרנית הסלולר דיווחה על ירידה חדה מהצפוי בהכנסות של 7%; צופה צמיחה של 20% במכירות הרבעון הרביעי

נוקיה סיפקה את הסחורה ודיווחה על רווח גבוה מהתחזית. ענקית הסלולר רשמה רווח לפני מס של 1.07 מיליארד יורו ברבעון השלישי, המשקף רווח של 0.16 יורו למניה, לעומת תחזית לרווח של 996 מיליון יורו (896 מיליון דולר), ורווח חזוי למניה של 0.14 יורו. הרווח משקף ירידה של 22% ביחס לרבעון המקביל ב-2000.

בשורת ההכנסות דיווחה החברה על ירידה של 7% ביחס לרבעון השלישי ב-2000. ההכנסות נפלו בשיעור חד מהצפוי והסתכמו ב-7.05 מיליארד יורו.

החברה אף נתנה תחזית אופטימית לרבעון הרביעי בה היא צופה רווח של 0.18-0.20 יורו למניה. תחזית זו גבוהה ממוצע ההערכות האנליסטים לרווחי החברה לרבעון הרביעי. החברה העריכה גם כי תרשום צמיחה של 20% במכירות ברבעון הרביעי.

טרם פרסום הדו"ח מסר נשיא חטיבת הסלולר של חברת נוקיה כי תעשיית הטלפונים הסלולריים נמצאת על סיפה של תקופה חדשה של צמיחה. "מגזר הסלולר הותיר מאחוריו תקופה ייחודית של צמיחה, אך התקופה הבאה כבר נמצאת בדרך", אמר מאטי אלאהוטה, נשיא חטיבת הסלולר של נוקיה.

"כבר תוך חצי שנה צפויים להיות מכשירים בשוק המבוססים על טכנולוגיה חדשה לחלוטין ושילוב של מגוון טכנולוגיות", אמר אלאהוטה.

אלאהוטה הוסיף כי חשיבותו של מידע על צרכי הלקוחות צפויה לגדול, וחברות אשר ישלבו בין צרכים אלה לבין טכנולוגיות מתקדמות צפויות להוביל את השוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully