וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלומון סמית ברני מעריכים כי ההסכם עם טקסס אינסטרומנטס לא ישפיע באופן משמעותי על הכנסות רדוויז'ן

דודי שני-גבאי

19.10.2001 / 19:50

זאת, על אף שהסכמים דומים תרמו להכנסות החברה; תקבל כ-100 א' ד' על כל מוצר משותף שיימכר ללקוחות טקסס; צופים כי החברה תעמוד בתחזיות לרבעון

יום לאחר הודעתן המשותפת של רדוויז'ן וטקסס אינסטרומנטס, מאמינים בסלומון סמית ברני כי מדובר בהסכם אשר בעיקרו הוא טוב לחברה, אך תרומתו לשורת ההכנסות של רדוויז'ן צפויה להיות שולית.

אמש הודיעו טקסס אינסטרומנטס, המפתחת מעבדי אותות דיגיטליים ופתרונות תוכנה ליישומי חבילות פסקול, ורדוויז'ן, המפתחת מוצרים וטכנולוגיות להעברת קול ווידיאו בזמן אמת על גבי פרוטוקולי רשת, על הסכם לפיו יארזו יחדיו את מוצרי רדוויז'ן, המבוססים על פרוטוקול MEGACO, עם טלפון האינטרנט ופתרונות השער הטלפוניים למשרדים קטנים של טקסס אינסטרומנטס.

לקוחות, שירכשו את מוצרי העברת הקול באמצעות הרשת של טקסס אינסטרומנטס, יזכו כעת לגישה ישירה לערכת כלי הפרוטוקול של רדוויז'ן, שתתאים בצורה הטובה ביותר לצורכי הפיתוח שלהם. גישה זו מקצרת את זמן ההוצאה לשוק של מוצרים ומצמצמת את עלויות הפיתוח של מוצרים חדשים. על כל רכישה כזו, מצד לקוחותיה של טקסס אינסטרומנטס, תקבל רדוויז'ן כ-100 אלף דולר - תשלום בעבור הרישיון לשימוש בתוכנות שלה.

ויקטור הלפרט ורובין נזרזדה, האנליסטים לבית סלומון סמית ברני, מציינים בדו"ח שפורסם היום, כי עסקה זו מהווה ערוץ הפצה נוסף עבור רדוויז'ן, אולם להערכתם, לעסקה זו לא תהיה השפעה פיננסית משמעותית עבור החברה, אף על פי שהסכמים דומים מהעבר הוכחו כבעלי חשיבות, ותרמו תרומה נאה להכנסות החברה.

בסלומון צופים כי רדוויז'ן, שתפרסם את תוצאותיה הכספיות ב-29 באוקטובר, תעמוד בתחזיות, ותציג תחזית אופטימית זהירה לרבעון הבא ולשנת 2002. בבית ההשקעות לא משנים את תחזיותיהם למניית החברה ומותירים המלצת "קנייה" למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully