וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלומון סמית ברני מנמיך תחזיות לצורן ומוריד את ההמלצה ל"נייטרלי" עקב התחרות הצפויה בתחום ה-DVD וההאטה

דודי שני-גבאי

19.10.2001 / 23:08

למרות הדו"חות החיוביים שפירסמה צורן, מייחסים בבית ההשקעות חשיבות רבה להנמכת התחזיות מצד החברה לרבעון הבא; מפחיתים את תחזיות ההכנסות ל-2001; להמלצות האנליסטים האחרונות

הדו"חות שפירסמה אמש חברת צורן , יחד עם הנמכת תחזיותיה לרבעון הרביעי וההאטה הצפויה בתחום ה-DVD, מובילים את בית ההשקעות סלומון סמית ברני להפחתת המלצה למניית החברה, בדו"ח שמפרסמים היום האנליסטים ויקטור הלפרט ורובין נזרזדה.

צורן, שהיכתה אמש את תחזיות האנליסטים ופירסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי - הכנסות של 30.4 מיליון דולר ורווח למניה של 15 סנט - הנמיכה את תחזיותיה לרבעון הרביעי. צורן הציגה צמיחה בתחום מוצרי ה-DVD, אשר תרם כ-84% לשורת ההכנסות, לעומת 72% ברבעון הקודם. מוצרי הצילום הדיגיטלי תרמו כ-10% לשורת ההכנסות ובמוצרי התרגום, שתרמו 17% לשורת ההכנסות, חלה האטה נוספת.

צורן הפחיתה את תחזיותיה לרבעון הרביעי, ובסלומון צופים האטה בתחום ה-DVD לנוכח תחרות הולכת וגוברת מצד חברות מתחרות, ולנוכח ההאטה בשוק מצד הצרכנים. ביחס ישר להנמכת התחזיות מצד צורן, מפחיתים בבית ההשקעות את תחזיותיהם לשנה הנוכחית ולשנת 2002.

האנליסטים מפחיתים את תחזית ההכנסות לשנת 2001 ל-105 מיליון דולר, וכן את הרווח הצפוי למניה מ-38 סנט ל-35 סנט רווח למניה. בית ההשקעות אינו מפחית את תחזית ההכנסות לשנת 2002, אולם מפחית את הרווח הצפוי למניה מ-80 סנט ל-59 סנט. בנוסף, מורידים בסלומון את מחיר היעד למניית החברה מ-26 דולר ל-21 דולר, ומורידים את המלצתם למניה מ"תשואת שוק" ל"נייטרלי".

היום זינקה מניית צורן ב-21.1% והגיעה למחיר של 24.8 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של 439 מיליון דולר.

לצפייה בריכוז המלצות האנליסטים לחצו על הלינק "המלצות אנליסטים" שבראש העמוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully