וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב מתרחבת בגרמניה

מיכאל רוכוורגר

10.6.2008 / 12:17

רכשה קרקע ליד פרנקפורט בהשקעה כוללת של כ-55 מיליון יורו. על השטח מתכננת גזית גלוב להקים מרכז קניות וסחר ובניין משרדים

חברת הנדל"ן גזית גלוב, שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל, ובניהולו של מיקי בר חיים מרחיבה את פעילותה בגרמניה. החברה דיווחה היום, כי רכשה באמצעות חברה הבת גזית אירופה שבשליטתה המלאה, קרקע בשטח של כ-40 אלף מ"ר, במרכז העיר פרידריכסדורף, ליד פרנקפורט, גרמניה. פרידריכסדורף נחשבת לאחת מהערים העשירות באזור פרנקפורט, ונהנית מכוח קנייה גבוה של תושביה, יחסית למקומות אחרים בגרמניה. על הקרקע הנרכשת מתכננת גזית גלוב להקים מרכז קניות וסחר בשטח של 16 אלף מ"ר ובניין משרדים אשר מיועד לשמש חברת מזון בינלאומית בשטח של 5,000 מ"ר. ההשקעה הכוללת בהקמת נכסים אלו מוערכת על ידי גזית גלוב ב-55 מיליון יורו. הפתיחה של מרכז הקניות מתוכננת להיות במהלך שנת 2011.

גזית אירופה מחזיקה כיום בשבעה מרכזים מסחריים ברחבי גרמניה, המשתרעים על פני שטח כולל של כ- 107 אלף מ"ר. מתוך שבעת המרכזים - חמישה כבר פעילים, ומתפרשים על פני שטח של 64 אלף מ"ר. שני המרכזים הנוספים המתפרשים על שטח של 43 אלף מ"ר מצויים כיום בפיתוח. נכון לסוף הרבעון הראשון של 2008, שכר הדירה הבסיסי החודשי הממוצע בנכסיה של גזית בגרמניה עמד על 11.81 יורו למ"ר. שיעור התפוסה בנכסיה של גזית בגרמניה עמד נכון לסוף מארס על 95.5%.

מנכ"ל גזית גלוב, מיקי בר חיים: "גזית גלוב ממשיכה בהגדלת פורטפוליו מרכזי הקניות בגרמניה. הן באמצעות קניית מרכזי קניות מניבים והן באמצעות בנייה ופיתוח מרכזים משלב רכישת הקרקע". עוד הוסיף בר חיים, כי גזית גלוב ממשיכה לבחון עסקות נוספות לרכישה ופיתוח נכסים בגרמניה במסגרת ניצול הזדמנויות להמשך הגדלת תיק הנכסים במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully