וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל תבנה 15 מגדלים בר"ג

גיא ליברמן

10.6.2008 / 13:48

החברה שבשליטת לב לבייב, הציגה את תוכניות הבנייה העתידיות שלה בר"ג. בחודשים אפריל ומאי נרשמת עלייה חדה במכירות החברה

חברת אפריקה ישראל למגורים שבשליטת איש העסקים לב לבייב, הציגה את תוכניות הבנייה העתידיות שלה ברמת גן, הכוללות לא פחות מ-15 מגדלי מגורים, ב-6 פרויקטים שונים.
חלק מהשטחים נרכשו על ידי החברה, באחרים היא קשורה בהסכמי קומבינציה, ופרויקט אחד הוא פרויקט לפינוי בינוי. פרויקטים אלה מתווספים ל-3 מגדלים שהחברה בונה כיום ברמת גן, שניים בשדרות התמרים, סמוך לרחוב ז'בוטינסקי ופרויקט נוסף ברחוב האשל. בין היתר תבנה החברה שני מגדלי מגורים בני 40 קומות ברחוב הצלע. ברחוב קריניצי פינת הרצל (בית מועצת הפועלים לשעבר), תבנה החברה מגדל בן 40 קומות, ברחוב מורדי הגטאות מגדל בן 34 קומות.

באפריקה ישראל מציינים כי בשלושת המגדלים הנבנים כיום, נמכרו בסך הכל כ-85% מהדירות, אם כי דירות הפנטהאוז - הנחשבות ליקרות ביותר - לא נמכרו באף אחד מהפרויקטים הללו. עוד מציינים בחברה, כי בשנתיים האחרונות נרשמה עליית מחירים בפרויקטים ברמת גן. לדבריהם המחיר הממוצע בו נמכרו הדירות בפרויקט "סביון TOWER", בשדרות התמרים, הנחשב לפרויקט הדגל של החברה בעיר עומד על 12,800 שקל למ"ר. מדובר במחיר הנמוך בכ-4,000 שקל למ"ר בהשוואה לדירות הזולות ביותר במגדלי מגורים בתל אביב.

מנכ"ל אפריקה ישראל למגורים, יורם קרן, ציין כי בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2008 נרשמה האטה במכירת דירות בפרויקטים השונים של החברה בכל הארץ. אולם לדבריו בחודשים אפריל ומאי נרשמת עלייה חדה במכירות. קרן מציין כי בפרויקטים של החברה בירושלים עדיין קיימת האטה, בעיקר בשל החלשות הדולר וירידה בהיקפי הביקושים מצד יהודים אמריקאים. קרן הוסיף כי כיום נמצאת החברה במו"מ לרכישה קרקע למגדל מגורים נוסף ברמת גן, במתחם הבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully