וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוקבסטר השיקה גרסת בטא לאתר הורדת סרטים

מעיין כהן

10.6.2008 / 16:00

לדברי בלוקבסטר, במהירות גלישה של 1.5 מגה ניתן להתחיל בצפייה כעשר דקות מתחילת ההורדה, ללא הפרעות ושיבושים

רשת בלוקבסטר החלה בניסוי הפלטפורמה האינטרנטית שלה להורדה חוקית של סרטים, שתפעל תחת השם Blockbuster MOVIEbox. לצורך כך הקימה חברה בת בשם בלוקבסטר דיגיטל, בבעלות סופרפארם ואורקה אינטראקטיב - חברה הבת של ענקית התקשורת הצרפתית פראנס טלקום.

מדובר בגרסת בטא סגורה לעובדי החברה, אנשי טכנולוגיה ומומחי שיווק. בשלב ראשון יוצעו להשכרה ומכירה סרטים וסדרות, כאשר המטרה היא התרחבות לתכנים נוספים כמו בידור וספורט. שירות ההורדה יוצע בטכנולוגיה של Progressive Download, המאפשר צפייה תוך כדי הורדת הסרט.

לדברי בלוקבסטר, במהירות גלישה של 1.5 מגה ניתן להתחיל בצפייה כעשר דקות מתחילת ההורדה, ללא הפרעות ושיבושים בצפייה כפי שקורה בשירותי וידאו הקיימים היום בארץ בשיטת הסטרימינג - וידאו בזרימה. שירות ההשכרה שומר את הסרט לצפייה עד שבוע מתחילת ההורדה. ברגע שהתחיל המשתמש לצפות בסרט, יוכל לחזור ולצפות בו תוך פרק זמן של 48-24 שעות.

ענת שן-צור, מנהלת בלוקבסטר דיגיטל, אמרה כי "ההחלטה להרחיב את פעילות הרשת לעולמות הדיגיטליים, תוך השקעה של משאבים עצומים בטכנולוגיה ובתוכן, היא החלטה אסטרטגית של החברה שבאה למנף את היתרון הייחודי של בלוקבסטר כמותג מוביל בתחום התוכן. MOVIEbox לא יחליף את שירות ההשכרה בסניפי בלוקבסטר. המטרה שלנו היא להציע ללקוחות שירות משלים, ולשלב נוכחות פיזית ווירטואלית. בדרך זו עומדות בפני הלקוח מגוון אפשרויות לצרוך את המוצרים שלנו בכל זמן".

  • עוד באותו נושא:
  • בלוקבסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully