וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל השקעות מאמינה באשדוד

זאב ינאי

12.6.2008 / 11:39

חברת הביטוח והפיננסים הראל השקעות משקיעה בקרן נדל"ן שהקימה בריטיש ישראל. מטרת הקרן: הקמת קניון ומרכז בילוי אזורי באשדוד

קבוצת הראל השקעות מעמיקה את פעילותה בתחום ההשקעות בנדל"ן ומשקיעה בקרן בניהול בריטיש ישראל - המיועדת להקמה של קניון ומרכז בילוי אזורי באשדוד. הקרן תוחזק בשיעור של 51% על-ידי בריטיש ישראל ובשיעור של 49% על-ידי קבוצת הביטוח והפיננסים הראל. מרבית השקעתה של הראל הינה מכספי עתודות פוליסות תלויות תשואה, נכסי קופות גמל ונכסי קרנות פנסיה. בריטיש ישראל תשמש כשותף הכללי וכמנהל הקרן.

לצורך הקמת הפרויקט, קרן ההשקעות המשותפת רכשה עתודת מקרקעין בשטח של כ-88 דונם בדרום אשדוד תמורת 183 מליון ש"ח. בכוונת קרן ההשקעות המשותפת להקים במתחם קניון ומרכז בילוי אזורי שיתפרש על פני בשטח של כ-40 אלף מ"ר. זכויות הבנייה העודפות במתחם עשויות לאפשר בעתיד בנייה נוספת של שטחי מסחר או מגורים.

אמיר הסל, מנהל חטיבת ההשקעות של הראל ביטוח ופיננסים, מסר, כי "אנו רואים בתחום הנדל"ן חלק משמעותי באסטרטגית ההשקעות שלנו ופועלים להגדלת רכיב הנדל"ן בתיק ההשקעות. ההשקעה תאפשר לנו חשיפה לפרויקט בשלב היזמי, ובכך להגיע לשיעורי רווחיות ותשואה גבוהים בהרבה מאלה שניתן להגיע אליהם ברכישת נכס קיים".

עמיר בירם, מנכ"ל בריטיש ישראל: "לפני כשנה רכשנו את קניון לב אשדוד, והרכישה חשפה אותנו לכוח הקנייה החזק של תושבי האזור ולמחסור הקיים לקניון נוסף. אשדוד הינה העיר החמישית בגודלה בישראל עם למעלה מ-200 אלף תושבים. קיימים בה קניונים שכונתיים ופאואר סנטר, ואף לא קניון עירוני אחד בשטח של למעלה מ-20 אלף מ"ר. נקרתה בפנינו הזדמנות עסקית לרכישת עתודת מקרקעין איכותית וגדולה הממוקמת במיקום אסטרטגי - בסמוך לבית החולים שיבנה, תחנת רכבת ומחלף הכניסה הראשי לעיר, המושלם בימים אלה. בנוסף, אמור להיבנות בסמוך לקרקע שנרכשה קמפוס אוניברסיטת אשדוד".

באחרונה הצטרף לתיק הנדל"ן המניב של הראל גם מגדל הרכבת בתל אביב - פרויקט שיכלול בניין משרדים בגובה 23 קומות וקומת מסחר בעלות כוללת של כ-55 מיליון דולר. תיק הנדל"ן המניב של הקבוצה כולל גם את המרכז מסחרי ומגדל המשרדים גמלא על הפארק ברעננה, קריית הממשלה בבאר שבע, קניון הגבעה בגבעת שמואל, מרכז מסחרי בנווה סביון, מרכז מסחרי בשוהם ופארק תעשיה ביבנה.

בריטיש ישראל הינה חברת נדל"ן המתמחה באחזקה, ניהול והשכרה של נכסים מניבים, בעיקר מרכזי מסחר ומשרדים. בבעלות החברה, המנוהלת על ידי עמיר בירם, למעלה מ-20 נכסים בשטח כולל של למעלה מ-300 אלף מ"ר. הנכסים הבולטים שבבעלות החברה הם גרנד קניון בחיפה, קניון רחובות, קניון אבנת, פארק אזורים בפתח-תקוה, בילו סנטר, קניון השרון וקניון לב אשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully