וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תוכלו להרשות לעצמכם

דניאל שמיל

15.6.2008 / 15:56

מרצדס מורידה מחירים בכ-6% - שיעור שווה ערך לעשרות אלפי שקלים בשוק היוקרה - בעקבות שינוי שערי המטבע ויישור קו עם היצרן בחו"ל

מרצדס הודיעה היום על הורדת מחירים על דגמיה השונים, בעקבות שינוי שערי המטבע והורדת מחירים של היצרן בחו"ל. היקף ההנחות יגיע ל-6% - שיעור אשר בשוק היוקרה שווה ערך לעשרות אלפי שקלים. מחירה של מרצדס C200, גרסת הבסיס של המשפחתית היוקרתית, יהיה 311 אלף שקל לעומת 326.5 אלף שקל בעבר. ה-E200 הסאלונית תימכר בעבור 376 אלף שקל במקום 393 אלף שקל, ומחיר דגם ה-S500 המפואר יהיה 863 אלף שקל במקום 911 אלף שקל.

הורדת המחירים הינה הצעד הניכר הראשון של אמיל קרעין, המנכ"ל החדש של מרצדס בישראל. לפי קרעין, הסיבה להורדת המחירים היא שערי המטבע ויישור קו בין הדגמים. "בעבר לא נהגתי לעשות שינויים כאלה לעיתים תכופות, כדי לא לשגע את קהל הלקוחות ואת שוק היד השנייה. אולם, כאשר ישנם שינויי מטבע קיצוניים, נדרשים שינויים רציניים יותר", אמר קרעין.

מרצדס תשיק גם סדרה של דגמים ספורטיביים, שחודשו לאחרונה: הרודסטר SLK, הסדאן-קופה CLS והרודסטר הגדולה יותר, SL. השבוע מתחיל גם שיווקה של הגרסה הספורטיבית של ה-C קלאס, הקרויה C63 AMG, בעלת מנוע V8 בנפח 6.2 ליטר והספק של 457 כ"ס.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully