וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימני תחרות בעמלות?

שרון שפורר

15.6.2008 / 16:30

מזרחי טפחות והבינלאומי נלחמים שלא לזכות בתואר הבנק היקרן ביותר. ניהלו בשעות האחרונות פינג פונג של הורדות עמלת פעולה מול פקיד

שעות ספורות לאחר פרסום תעריפוני העמלות של הבנקים - התחרות כבר מתחילה. בשעות האחרונות נלחמים מזרחי טפחות והבנק הבינלאומי זה בזה שלא לזכות בתואר הבנק היקרן ביותר מבין הבנקים הגדולים בעמלות על פעולה מול פקיד.

לקראת פרסום התעריפונים התברר כי הבינלאומי אמור להיות הבנק עם התעריפים הגבוהים ביותר וכי הוא מציע עמלה של 7.5 שקלים לפעולה מול פקיד ו-2.5 שקלים לפעולה בערוצים ישירים - טלפון, אינטרנט ופעולה במכשירים. אלא שהבוקר התברר כי הבינלאומי קבע לבסוף את העמלה מול פקיד בגובה של 6.9 שקלים, ואילו מזרחי טפחות הפך לבנק היקר ביותר עם עמלה של 7 שקלים. כבר הבוקר, משהתברר המצב לבנק מזרחי-טפחות, הוא מיהר להתקשר למפקח על הבנקים ולבקש אישורו להוריד את העמלה לפעולה מול פקיד ל-6.8 שקלים - כך שהבינלאומי הפך ליקר ביותר, עם עמלה הגבוהה ב-10 אגורות ממזרחי-טפחות.

הבנק הבינלאומי לא נותר חייב לאורך זמן ותוך שעות ספורות מיהרו אנשי יחסי הציבור שלו להתקשר לעיתונאים ולבשר להם כי ביקשו מן המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, להוריד את העמלה לפעולה מול פקיד ל-6.5 שקלים - בדומה לעמלה שפרסם בנק הפועלים - כאשר הם מותירים את מזרחי טפחות בראש הטבלה עם העמלה היקרה ביותר לפעולה מול פקיד מבין חמשת הבנקים הגדולים - 6.8 שקלים.

כעת נשאלת השאלה האם בכך תם המאבק או שבמזרחי טפחות יחליטו לבצע הורדה נוספת, כדי שלא לגלות עצמם מחר בכותרת הראשית בעיתון עם התואר "הבנק שגובה את העמלה היקרה ביותר לפעולה מול פקיד". הבינלאומי יככב בכותרת בכל מקרה, בתור הבנק שגובה את העמלה היקרה ביותר בערוץ ישיר.

  • עוד באותו נושא:
  • עמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully