וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד WaveAccess, מנשה עזרא, הצטרף ל-BRM קפיטל כמנכ"ל משותף

צורי דאר

21.10.2001 / 11:07

ינהל את ההשקעות בתחומי תשתיות טלקום ותקשורת אלחוטית; ביולי השנה הודיעה BRM על השלמת גיוס קרן חדשה בהיקף של 253 מיליון דולר

קרן BRM קפיטל הודיעה היום על הצטרפותו של מנשה עזרא להנהלתה כמנכ"ל משותף. עזרא, שנכנס לתפקידו בימים אלה, מצטרף למנכ"לים המשותפים ניר ברקת, צ'ארלי פדרמן ומייק מרס. עזרא ינהל את ההשקעות בתחומי תשתיות טלקום ותקשורת אלחוטית.

לעזרא 20 שנות ניסיון בניהול עסקי וטכנולוגי והוא שימש שנים רבות כראש מחלקת המחקר האלקטרוני האלחוטי במשרד הביטחון. בשנת 1993 הקים עזרא את חברת WaveAccess, שעסקה בפיתוח מוצרים לרשתות אלחוטיות, וכיהן כמנכ"ל החברה.

בשנת 1999 נמכרה WaveAccess ללוסנט תמורת כ-62 מיליון דולר, ועזרא התמנה לסגן נשיא בלוסנט, שם עסק בתחום רשתות תקשורת אלחוטיות. למרות שנחשבה לחברה מצליחה, סגרה לוסנט את WaveAccess משיקולי ארגון מחדש בעקבות המשבר בהיי-טק.

BRM הוקמה ב-1988 כחברת תוכנה שהתרכזה בפתרונות אבטחה. בעקבות הצלחתה, התחילה להשקיע גם בחברות חדשות ובלתי מוכרות, בהן צ'ק פוינט , שבשנותיה הראשונות שימש ניר ברקת יו"ר הדירקטוריון שלה. לאחר הנפקת צ'ק פוינט מימשה BRM את השקעותיה בחברה והרוויחה מאות מיליוני דולרים.

ביולי השנה הודיעה BRM על השלמת גיוס קרן חדשה בהיקף של 253 מיליון דולר. מלבד BRM המשקיעים בקרן החדשה הם משקיעים מוסדיים ופרטיים, ביניהם IBM, NTT Data, בזק, וכן מנהלים בכירים מסיסקו, Applied Materials ו-Networks Associates. עם השלמת גיוס זה הסתכמו נכסי BRM קפיטל בכ-350 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully