וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק תתחרה בדפי זהב

אמיתי זיו

17.6.2008 / 11:42

משיקה אתר 144 מורחב שיתחרה בשירות חיפוש העסקים של דפי זהב בהשקעה של 10 מיליון שקל. מנכ"ל בזק: "אנו מתקנים עיוות היסטורי"

"יש לנו את מאגר המידע הגדול והמעודכן בישראל, אנחנו יודעים מה הטלפון העדכני של כל עסק ובזכות החשבונית החודשית אנחנו גם יודעים מה הכתובת העדכנית", כך אמר היום רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, באירוע השקה של אתר האינטרנט 114 המחודש. האתר הושק תחת הסלוגן: "כל העסקים, כל האנשים".

המהלך של בזק - בו הושקעו 10 מיליון שקל - נועד ליצור פלטפורמה מתחרה לשירות חיפוש העסקים של דפי זהב. בבזק מעריכים שהאתר יהווה מנוע צמיחה חדש לחברה בשוק שהיקפו השנתי כ-60 מיליון שקל. "כיום יש לנו כבר 5,000 עסקים משלמים בשירות ואנחנו מצרפים כאלף עסקים חדשים כל חודש".

המודל העסקי של המדריך החדש עובד לפי שיטת "לא נחשפת - לא שילמת". בנוסף, במידה ולקוח מחפש שם עסק ספציפי - בעל עסק באותו ענף לא ישלם על החשיפה. אך אם החיפוש יהיה כללי יותר - למשל, אינסטלטור בבאר שבע - העסק שנחשף ישלם. עסק מפרסם יכול לקבוע תקציב חודשי לפרסום ולקבל גם דיווח מפולח של החשיפות. מנכ"ל בזק, אבי גבאי, אמר: "זהו שוק טבעי לבזק ואנחנו מתקנים היום עיוות היסטורי. ברוב המדינות שירות החיפוש במדריכים נמצא אצל מפעיל התקשורת הגדול. השירות החדש לא יחליף את ה- 144 הקולי, הישן והטוב".

השירות של בזק משולב עם הצגת מפה, תמונת אוויר ומסלול הגעה, וניתן לשלוח מהאתר SMS לנייד עם פרטי העסק בחינם. בעתיד הקרוב יושק גם שירות חיפוש מספר ב-SMS - שיצרה חברת טלמסר מקבוצת טלכלל - ובנוסף, יושק גם שירות שליחת מפה לנייד. בית התוכנה שהיה מעורב בפיתוח הוא bsoft. בבזק בוחנים גם אפשרות הפצה של מדריך מודפס בעתיד. נכון לעכשיו, שיתוף הפעולה של בזק עם מדריכי דפי זהב - כאשר החלק הלבן הוא של בזק והחלק הצהוב הוא של דפי זהב - ימשך.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק
  • 144

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully