וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הכבלים סופריור תספק לחברת החשמל כבלי מתח גבוה ב-23 מ' ד'

שלומי גולובינסקי

21.10.2001 / 15:48

למכרזים לאספקת הכבלים ניגשו 9 יצרניות, רובן חברות בינלאומיות מאוסטריה, יוון, צרפת, קוריאה, גרמניה וטורקיה

חברת הכבלים סופריור זכתה במכרז שקיימה חברת החשמל לאספקה של כבלי מתח גבוה וכבל אווירי מבודד. מדובר בהארכה של חוזה קיים עם סופריור עד אוקטובר 2002. במשא ומתן שניהלה חברת החשמל עם סופריור התחייבה האחרונה לספק לחברת החשמל, במהלך שנה זו, כ-480 ק"מ כבל אווירי מבודד בהיקף כספי של כ-3 מיליון דולר, וכ-1,900 ק"מ כבל מתח גבוה בהיקף כספי של כ-23 מיליון דולר.

ועדת המכרזים העליונה של חברת החשמל, בראשות דן אלמן, אישרה בסוף השבוע הארכת התקשרות עם סופריור. למכרזים לאספקת הכבלים ניגשו 9 יצרניות, רובן חברות בינלאומיות מאוסטריה, יוון, צרפת, קוריאה, גרמניה וטורקיה. בחברת החשמל אומרים, כי היצרן הישראלי הציע את ההצעה הזולה ביותר.

מחברת החשמל נמסר עוד כי המחירים שהתקבלו במכרזים, בהם השתתפו כאמור יצרניות מהארץ ומחו"ל, היו זולים מהזמנות קודמות שביצעה החברה בשיעור ממוצע של 24%-33%, והושג בהם חיסכון של כ-18 מיליון דולר. כמו כן, במסגרת המשא ומתן בתום המכרז התקבלה הנחה נוספת של כאחוז אחד.

סופריור כבלים (לשעבר כבלי ציון) נסחרת בתל אביב לפי שווי חברה של 6.4 מיליון דולר. החברה עוסקת בייצור ושיווק של כבלי כוח, כבלי תקשורת וכבלי אלקטרוניקה, ביניהם גם כבלים אופטיים.

החברה, הנשלטת על ידי סופריור האמריקאית, השלימה במהלך השנה האחרונה רה ארגון מקיף, במסגרתו צומצמו מספר אתרי הייצור של החברה מ-8 ל-3. בשנה החולפת הפסידה סופריור כ-50 מיליון שקל, אולם במחצית הראשונה של השנה ירדו ההפסדים ל-4.5 מיליון שקל, כשהחברה חוזרת להציג רווח תפעולי חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully