וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברן תקים אתרי תקשורת במרכז-מערב אפריקה

יובל מעוז

19.6.2008 / 11:01

הפרויקט בהיקף של 34 מיליון דולר יבוצע עבור מפעיל גדול של תקשורת סלולארית באפריקה באמצעות חברת יסודות ברניב

קבוצת ברן, שבשליטת יו"ר החברה מאיר דור (19%) והתעשיין אלכסנדר נסיס (22%), תקים אתרי תקשורת במדינה במרכז-מערב אפריקה, בהיקף של 34 מיליון דולר. הפרויקט יוקם באמצעות חברת יסודות ברניב, המוחזקת ב-80% על ידי ברן, עבור מפעיל גדול של תקשורת סלולארית במספר מדינות באפריקה.

ברן תבצע את הפרויקט בשיטת Turn-Key, כלומר ליווי הפרויקט מהקמתו ועד סופו. התשלום עבור הפרויקט יחולק באופן הבא: 4 מיליון דולר ב-2008 ו-30 מיליון דולר ב-2009. ברן סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווח של 5.5 מיליון שקל לעומת 11.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה ברבעון ירדו ב-6% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-319 מיליון שקל. הרווח התפעולי נפל ברבעון הראשון ב-55% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה והסתכם בכ-11 מיליון שקל.

דור ונסיס חתמו באפריל על הסכם המשמר את זכותו של דור למינוי רוב הדירקטורים בחברה. לנסיס עסקים מגוונים ברוסיה בתחומי המתכות, המחצבים ואוצרות הטבע. קבוצת ברן עוסקת במתן שרותי הנדסה, ניהול פרויקטים,תשתיות לתקשורת, טכנולוגיה,נדל"ן ושיווק מוצרי מזון ובין אחזקותיה ניתן למנות 31% בחברת תפן. מניית החברה נחתכה ב-34.7% מתחילת השנה והחברה נסחרת לפי שווי של 428 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • ברן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully