וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף AM:PM בדיזינגוף יישאר פתוח בשבת

הילה רז

19.6.2008 / 16:38

שלום פנסטר הגיש תביעה לפינוי הרשת מהנכס שהושכר לה. לא גילה כי לפי הסכם בינו לבין הרשת, שולמו לו דמי שכירות מראש למשך 12 שנים

סניף רשת המרכולים AM:PM ברחוב דיזינגוף בתל אביב יישאר פתוח בערבי חג וימי שבת וחג. כך קבעה השבוע השופטת בלה טולקובסקי מבית משפט השלום בתל אביב.

באפריל השנה הגיש איש העסקים שלום פנסטר, שהשכיר לרשת המרכולים נכס ברחוב דיזינגוף 193, תביעה לבית המשפט לפינוי וסילוק יד של הרשת מהנכס שהושכר לה. במסגרת התביעה הוגשה בקשה לצו מניעה זמני שיאסור על הפעלת העסק בשבתות וחגים. לטענת פנסטר הפעלת העסק בימי שבת וחג מנוגדת להוראות חוקי העזר של עיריית תל אביב, ולהסכם שנחתם בין הצדדים.

AM:PM טענה באמצעות עוה"ד יפעת ארנון ממשרד ש. בירן ושות' כי בעת החתימה על הסכם השכירות התכוננו הצדדים כי הסופרמרקט יופעל בשבתות וחגים ואין הוראה מפורשת בהסכם שמונעת זאת. השופטת טולקובסקי ציינה בהחלטתה כי הסניף פתוח בשבתות וחגים מאז פתיחתו ב-2003 והתובע לא הוכיח שינוי במצב הקיים מזה כחמש שנים.

בנוסף מציינת השופטת טוקלובסקי כי פנסטר לא גילה לבית המשפט כי לפי הסכם בינו לבין הרשת, שילמה AM:PM את דמי השכירות מראש למשך כל תקופת השכירות שעמדה על 12 שנים, בסך 175 אלף דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • am:pm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully