וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטיש איירווייס פנתה לממשלת בריטניה בבקשה לקבלת סיוע ממשלתי

סוכנויות הידיעות

21.10.2001 / 22:12

"איננו מבקשים נדבות", אמר מנכ"ל החברה, "אלא רק אפשרות לניהול תחרות הוגנת בשוק העולמי"; סבור שבסופו של דבר ייוותרו בשטח שלוש חברות תעופה גדולות בלבד

חברת התעופה הבריטית בריטיש איירווייס פנתה לממשלת בריטניה בבקשה שתסייע לה להתגבר על העלויות הנוספות שנכפו עליה כתוצאה מפיגועי הטרור. "איננו מבקשים נדבות, אך אנו זקוקים לסיוע ממשלתי על מנת להציב תחרות בשווקים הבינלאומיים", אמר מנכ"ל החברה בראיון טלוויזיוני היום.

"אנו מבקשים סיוע במיוחד בתחומים כמו תוספת הוצאות אבטחה ועליית עלויות הביטוח", אמר רוד אדינגטון, מנכ"ל חברת התעופה. "אנו מבקשים להבטיח שממשלתנו תספק לנו תנאי משחק הוגנים כדי שנוכל להתחרות בסביבה העולמית, אך אנו לא מבקשים מן הממשלה שתחלץ אותנו".

אדינגטון חזה מיזוגים גדולים בתעשיית התעופה האירופית המצויה בקשיים רבים, ואמר שהוא סבור שבסופו של דבר ייוותרו בשטח שלוש חברות תעופה גדולות בלבד. הוא דחק בממשלות לא לנסות לסכל את המיזוגים באמצעות תמיכה בחברות תעופה רעועות.

"אנו רוצים ומאמינים שהתעופה האירופית צריכה לעבור תהליך מיזוג... ממש כמו שהתעופה בצפון אמריקה התמזגה. אנו מבקשים מממשלת בריטניה לעבוד לצד האיחוד האירופי בבריסל על מנת להבטיח שזה יתרחש באופן הגיוני ונבון".

כמו חברות תעופה רבות, נפגעה בריטיש איירווייס קשות מהצניחה בביקוש לשירותיה מאז ה-11 בספטמבר. היא כבר הודיעה על קיצוץ של 7,000 משרות ועל הפחתה גדולה בנפח שירותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully