וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערוץ הרוסי של לב לבייב עובר דירה

אופיר בר-זהר

22.6.2008 / 7:05

ערוץ 9 עשוי להעביר את הפקת שידוריו לאולפני הרצליה. בימים אלה מתנהל משא ומתן מתקדם בין אנשי הערוץ שבבעלות לב לבייב לאולפנים

ערוץ 9 עשוי להעביר את הפקת שידוריו לאולפני הרצליה. כיום מופקים שידורי הערוץ באולפני ג.ג נווה אילן, ובימים אלה מתנהל משא ומתן מתקדם בין אנשי הערוץ לאולפני הרצליה בנוגע להעברת השידורים אל האולפנים. משך החוזה והסכום שישולם עבור השירותים עדיין לא סוכמו, אך גורם בשוק העריך שמדובר במיליוני שקלים בשנה. בפברואר נחתמה עסקה בין תיא תקשורת, בעלת אולפני הרצליה, לאפריקה ישראל של לב לבייב, בעל השליטה בערוץ 9. במסגרת העסקה סוכם כי אפריקה ישראל תבנה שכונת מגורים במתחם אולפני הרצליה, שנמצא במרכז העיר. לפי ההסכם בין שתי החברות, תקבל תיא תקשורת 43.5% ממחיר מכירה של עד 11,535 אלף שקל למ"ר (כ-5,020 שקל) ו-60% ממחיר המכירה מעל סכום זה. המתמודדת הנוספת על המתחם היתה נכסים ובניין של נוחי דנקנר. מקור בשוק העריך השבוע כי יש קשר בין השת"פ המסתמן הנוכחי לבין העסקה שנסגרה.

אולפני הרצליה הם מהוותיקים בישראל בתחום ההפקות, ופועלים משנות ה-70. בתחילת שנות ה-90 נרכשו האולפנים על ידי תיא תקשורת. ב-2006 איבדו האולפנים שני לקוחות משמעותיים: החברה הראשונה שהודיעה על הפסקת ההתקשרות עם האולפנים היתה נגה תקשורת שבשליטת אביב גלעדי, המפיקה את ערוץ 8 וערוץ הילדים. הנוטשת השנייה היתה זכיינית ערוץ 2 רשת, שהשתמשה באולפנים ושכרה משרדים. רשת העתיקה את מקום מושבה לרמת החייל לצד אולפני מימד וקשת, הזכיינית השנייה של ערוץ 2. עזיבת שתי החברות הביאה לירידה בהכנסות האולפנים בכמעט 6 מיליון שקל בשנה.

מערוץ 9 נמסר כי "מתנהלים מגעים בנושא". מאולפני ג.ג. נווה אילן נמסר: "אנו נמצאים עם ערוץ 9 בחוזה עד 2014. הואיל ולא קיבלנו שום הודעה בנושא מערוץ 9 אין אנו יכולים להגיב". מאולפני הרצליה נמסר: "אכן בימים אלה מתקיים משא ומתן ביניינו לערוץ 9".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully