וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבריטניה תדעו מה אתם אוכלים

ירון הופמן

22.6.2008 / 11:54

מסעדות וחנויות לממכר טוגנים וכריכים יצטרכו להציג מידע תזונתי על המוצרים הנמכרים. המידע יוצג בתפריטים ובשילוט מאחורי הדלפק

מסעדות וחנויות לממכר טוגנים וכריכים בבריטניה יצטרכו בקרוב להציג מידע תזונתי על המוצרים הנמכרים, מידע הכולל בין השאר את כמויות השומן, הסוכר, המלח והערכים הקלוריים, במטרה לעודד תזונה בריאותית ולהיאבק בעלייה בשיעורי ההשמנה - מסרה הסוכנות לתקני מזון בבריטניה ל"גרדיאן". המידע יוצג בתפריטים ובשילוט מאחורי הדלפק או על עטיפות המזון ב"אופן ברור ביותר". כיום רק רשת המזון המהיר יו! סושי מספקת את הנתונים התזונתיים.

המנכ"ל הטרי של הסוכנות לתקני מזון, טים סמית, אמר כי "המצב הנוכחי, בו רק חלק מחנויות המזון מוסרות מידע בעלוני פרסומת או באתרי האינטרנט שלהן, אינו טוב דיו. אנחנו צריכים לפעול במהירות". מטרת היעד החדש היא אזהרת הציבור מפני "קלוריות חבויות" במזון שנרכש במהלך שעות העבודה או בזמן הפנוי. קפה ומאפה, לדוגמה, יכולים להכיל אלף קלוריות, ציין סמית.

איגוד האירוח הבריטי, המייצג רשתות הסעדה וחברות קייטרינג מרכזיות, הביע הסתייגות מהמהלך. דובר האיגוד אמר כי קיימת אי בהירות לגבי המידע שיוצג ואופן חישובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully