וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשתות השיווק מובילות את דירוג ענף הפרסום

שמרית סלע

22.6.2008 / 13:53

הוציאו כ-6.4 מיליון דולר בחודש מאי. בדומה לאפריל, המפרסמת המובילה היא קבוצת שטראוס. כך עולה מדירוג יפעת בקרת פרסום

רשתות השיווק מובילות את דירוג ענף הפרסום של חודש מאי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-6.4 מיליון דולר. כך עולה מדירוג יפעת בקרת פרסום, מקבוצת יפעת, המפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים. מדובר בירידה של כ-35% לעומת ההשקעה הפרסומית של רשתות השיווק בחודש אפריל, בו נחגג הפסח. ההוצאה לפרסום באינטרנט בקטגוריה תופסת כרגיל חלק שולי בלבד, והחודש מדובר על כ-5% מתקציב הפרסום של הקטגוריה לעומת 95% שהוקצה לפרסום במדיות ה-OFFLINE.

בדומה לחודש מארס השנה, סופר פארם הוא המותג המוביל בחודש מאי בכלל וגם בתחום רשתות השיווק. פרסום המותג כולל 30% מכלל הפרסום בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.9 מיליון דולר באמצעות באומן בר ריבנאי ו-NEXT IN. במסגרת זו, בלטו השקת הלוגו ואירוע ה-BEAUTY CITY שכלל את הקרנת "סקס והעיר הגדולה". במקום השני בפרסום בקטגוריה ממוקם המשביר לצרכן עם הוצאה ריאלית מוערכת לפרסום של כ-800 אלף דולר באמצעות מקאן אריקסון ומקאן דיגיטל. במקום השלישי בקטגוריה ממוקמת רשת שופרסל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-735 אלף דולר באמצעות גיתם, אדלר חומסקי ורשבסקי ובריקמן.

בדומה לחודש אפריל, קבוצת שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה גם בחודש מאי לפני סופר פארם הממוקמת במקום השני וסלקום במקום השלישי. שטראוס מפרסמת באמצעות 6 משרדי OFFLINE ו-ON LINE, לא פחות מ-20 מותגים, כאשר הבולטים בהם הם: גלידת קרמיסימו, יטבתה ו-ENERGY.

כמו כן, לאחר אפריל חלש, חוזר תת ענף התקשורת הסלולרית למקומו הקבוע בטבלה השנה כמספר 2. סלקום הוא המפרסם הבולט בקטגוריה זו עם הוצאה ריאלית מוערכת לפרסום של כ-2 מיליון דולר עם "משהו קטן וטוב" באמצעות גיתם BBDO וחבילת גלישה סלולרית למחשב באמצעות מקאן אריקסון ודיגיטל. פרטנר במקום השני בקטגוריה עם "עבודה עברית בפארק" באמצעות ראובני פרידן ואידיאולוגי'ק.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, ציין כי "ניתן לראות בבירור כי אידיאולוגי'ק שנכנס לתקציב האינטרנט של פרטנר ב-2007 כמשרד שלישי פרויקטור, הופך להיות במהלך חמשת החודשים של 2008 המשרד המשמעותי של החברה באינטרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully