וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: בן 17 הודה ברצחת עו"ד ענת פלינר במהלך שוד

רוני זינגר-חרותי

22.6.2008 / 14:38

הנער, שהיה בן 15 בעת המקרה, נעצר בשבוע שעבר באופן מקרי; דגימת הד-נ-א שלו התאימה באופן מלא לממצאים מזירת הרצח

בני משפחתה של פלינר עודכנו במהלך הימים האחרונים על פענוח הרצח, ואמרו הבוקר ל"הארץ" כי הם המומים מכך שהרוצח הוא נער, תושב עירם. "אנו מקווים שלא יראה אור יום. הוא הרס לנו את החיים", אמר אביה של פלינר, עופר.



במשך כשנתיים גיששו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ת"א באפילה אחר קצה חוט שיוביל אל הרוצח של פלינר. עורכת הדין נרצחה בשעת ערב מאוחרת בפתח ביתה שברמת השרון. אלמוני שדפק על דלתה דקר אותה ואז נמלט. פלינר הספיקה לומר לילדיה הקטנים, שחשו לעזרתה, כי היה זה בחור צעיר. היא פונתה כשהיא פצועה באורח קשה לבית החולים בילינסון, שם מתה מפצעיה.



מיד לאחר הרצח, הטילה המשטרה צו איסור פרסום גורף על החקירה. כך למשל, לא ניתן היה לומר כי לא רחוק מזירת הרצח נמצאו סכין ונרתיקו וכן כפפות ששימשו את הרוצח. בנוסף לא ניתן היה לומר כי על חפצים אלו נמצאו ממצאי ד-נ-א של החשוד. חקירת המשטרה הביאה את החוקרים להניח שקרוב לוודאי נרצחה פלינר במהלך שוד כושל, זאת אף שנבדקו כל כיווני החקירה. לפני כשנה, עצרה המשטרה שלושה חשודים הידועים כעברייני רכוש, בחשד שהם ביצעו את הרצח, אך לבסוף שחררה אותם.



חבריו של החשוד ברצח: הוא ערס צעצוע



לפני כמה שבועות עצרה המשטרה הנער החשוד לאחר שנתפס כשהוא נוסע ללא רישיון על אופנוע החשוד כגנוב. במהלך חקירתו, נלקחה ממנו דגימת ד-נ-א ולבסוף שוחרר. בבדיקה שגרתית שערכה המשטרה להשוואת הד-נ-א שלו למאגר הד-נ-א המשטרתי, הופתעו החוקרים לגלות כי נמצאה התאמה של 100% לממצאי זירת הרצח.



הנער נעצר ביום חמישי בבוקר, וכעבור כמה שעות הודה בחקירתו ברצח פלינר. לדבריו, הוא הגיע לביתה אף שלא הכיר אותה ודרש ממנה כסף. פלינר סירבה וצעקה, ואז דקר אותה הנער ונמלט. ביום חמישי בערב ביצע הנער שחזור של הרצח מול מצלמות המשטרה בבית בו התגוררה משפחת פלינר. שכנים רבים הגיעו למקום ושמעו בהתרגשות על פענוח הרצח.



המשטרה חקרה בימים האחרונים גם כמה מחבריו של הנער ואת בני משפחתו בניסיון לברר אם ידע מי מהם על הרצח ולא דיווח. כל הנחקרים שוחררו.



הנער הוא תלמיד בית ספר תיכון יוקרתי ברמת השרון והיה תלמיד מן השורה. בבית ספרו סוערות הרוחות מאז יום חמישי, כשנודע דבר מעצרו של החשוד. "הוא היה ילד זהב, אבל ערס צעצוע, אחד שמאיים אבל לא עושה מעבר. היו לו הרבה סיפורים. אחד שחי בסרט אבל בחיים לא היינו מאמנים שהוא רוצח", אמרו חבריו לשכבת כתה י"א בבית הספר.



הוריו של הנער, אנשים עובדים בלי קשר לעולם הפלילי, מסרבים לעת עתה לדבר, אך עורך דינו, עו"ד אורון שוורץ, מסר בתגובה כי "בשלב זה של החקירה אנחנו מאוד זהירים וחשדנים כלפי כל ממצא לברות ההודאה של הקטין. לטעמנו, מהאינפורמציה שעומדת לפנינו, עולים סימני שאלה רבים, רבים יותר מסימני הקריאה שהמשטרה מנסה להציב".



המשטרה את בן זוגה לשעבר של פלינר ואת הוריה בדבר הפענוח. בני משפחה הגיבה בהתרגשות ואמרו ל"הארץ": "היינו מיואשים תקופה ארוכה. ביום חמישי כשקראו לנו למשטרה, לא חשבנו שזה מה שיאמרו לנו. וכעת אנו חשים הקלה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully