וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקאה קיבלה כרטיס כניסה לתפוח הגדול

TheMarker

22.6.2008 / 16:15

לאחר שנים של מאבקים רגולטוריים, תצטרף ניו יורק ל-35 הסניפים של איקאה בארה"ב. תורים ארוכים השתרכו מחוץ לסניף לקראת הפתיחה

לאחר שנים של מאבקים רגולטוריים ופוליטיים, הצליחה איקאה לפתוח סניף ראשון בניו יורק. לרשת השוודית, המוכרת רהיטים מעוצבים במחיר שווה לכל נפש, יש כבר 35 חנויות בארה"ב, אך כמו קמעונאיות רבות מסוגה, שסניפיהן מתפרשים על שטחים גדולים, התקשתה איקאה לכבוש את התפוח הגדול. אפילו וול-מארט, הקמעונאית המזוהה ביותר עם אמריקה, לא פתחה עדיין סניף בניו יורק.

הסניף הניו יורקי, הממוקם באזור תעשייתי ליד הנהר בברוקלין, נפתח בשבוע שעבר. תורים ארוכים השתרכו מחוץ לסניף לקראת הפתיחה, בזכות העבודה המאומצת של מחלקת יחסי הציבור של החנות, שהציעה ל-35 הלקוחות הראשונים ספה תלת מושבית בחינם. עד היום, ניו יורקרים שנפשם חשקה בספריית בילי או ביחידות אחסון מודולריות, נאלצו להסתפק בקניות באתר החברה, או בנסיעה באוטובוס איקאה לחנות שבניו ג'רסי.

נשיא רובע ברוקלין, מרטי מרקוויץ, שיבח את איקאה על כך שיצרה 500 מקומות עבודה ברד הוק, אזור תעשייתי של העיר ששימש בעבר לבניית אניות. איקאה תרמה לארגוני צדקה באזור רהיטים בשווי של 10,000 דולר, תרומה שכפי הנראה סייעה לה לכבוש את לבה של הקהילה.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully