וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת הפיטורים בהיי-טק נמשכת

אמיתי זיו

23.6.2008 / 8:26

חברת האינטרנט זנגו מפטרת 20 מתוך 60 העובדים בסניף הישראלי. על פי פרסומים באינטרנט, פיטרה החברה 68 מתוך כ-130 עובדים בעולם

חברת האינטרנט האמריקאית זנגו (Zango) עורכת סבב פיטורים, שבו יעזבו 20 מ-60 העובדים בסניף הפיתוח הישראלי של החברה. העובדים קיבלו הודעה על הפיטורים בשבוע שעבר.
בסך הכל, על פי פרסומים באתרי אינטרנט בחו"ל, פיטרה החברה 68 מתוך כ-130 עובדים בעולם, וסגרה את סניף המכירות בניו יורק. זנגו היא חברה פרטית המפתחת סרגלי גלישה, משחקי רשת, רקעי מסך, אנימציות, מנוע השוואת מחירים ותוספי העשרה שונים לאימייל ולדפדפן.

פעילות זנגו בישראל ידועה יותר בשם הוטבר (Hotbar) - סטארט-אפ שנוסד ב-99' על ידי אורן דוברונסקי וגבי קרני ונחשב אז אחד המבטיחים בישראל בתחום האינטרנט. ב-2006 מוזגה הוטבר עם 180solutions האמריקאית, בעסקה שהוערכה אז בשווי של 52 מיליון דולר, ומותגה מחדש בשם זנגו. הוטבר פיתחה סקינים - רקעים בגוונים ובצבעים שונים לדפדפן ולאימייל. הוטבר גייסה עד המיזוג כ-20.5 מיליון דולר, לפי נתוני חברת המחקר IVC-Online. החברה היתה לפני הנפקה בבורסה בלונדון, לפי שווי של 120-140 מיליון דולר - שלא התקיימה.

מנכ"לית החברה בישראל, קרן צימרמן, מסרה: "אנחנו נמצאים במהלך נרחב של שינויים, מבחינת מבנה החברה וארגון הצוותים. כחלק מתהליך המיקוד אנחנו זונחים חלק מתחומי הפעילות, ומתמקדים במוצר החדש Platrium, שיאפשר חוויית משתמש וגלישה טובים יותר. מדובר בתהליך של מיקוד החברה בכיוון נכון".

המוצרים של זנגו פועלים על פי מודל עסקי של הצגת פרסומות ואספקת מידע למפרסם על הרגלי הגלישה של בעלי התוכנה. המודל זכה לביקורת לא מעטה, והתוכנות מסווגות על ידי חברות אבטחת המידע מק'אפי וסימנטק כתוכנות פרסומת Adware, עם סיכון מסוים של אבטחת מידע לגולש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully