וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: אירוע חנוכת גשר המיתרים בכניסה לירושלים

עירית רוזנבלום

23.6.2008 / 14:18

אירוע חנוכת גשר המיתרים נועל את חגיגות הארבעים לאיחוד ירושלים וישלב פירוטכניקה וזיקוקי דינור. לאירוע יגיע במיוחד אדריכל הגשר

ביום רביעי בשעה שמונה בערב יתקיים בירושלים המופע הללויה - אירוע חנוכת גשר המיתרים, הנועל את חגיגות שנת הארבעים לאיחוד ירושלים. הללויה ישלב מייצגי ענק של מוסיקה, צבע, תאורה, אקרובטים, אמני רחיפה, עשרות רקדנים, מופעי מולטימדיה, פירוטכניקה וזיקוקי דינור, יחד עם מופע אמנותי ייחודי של אמנים המבצעים עיבודים מיוחדים. הזמרים באירוע יופיעו תוך שהם עומדים על מנופי ענק בגובה רב.

מתחם הגשר יהפוך למתחם סגור עם תאורה ואפקטים מיוחדים, הכוללים מופעי פירוטכניקה וזיקוקי דינור. הגשר, התלוי על כ-70 מיתרים המחוברים לתורן הגבוה במזרח התיכון (118 מטר), יואר באור וצבע, לצלילי תזמורת סימפונט רעננה. לאירוע יתלוו 8 מסכי ענק שיעניקו חוויה של מולטימדיה וצפייה גם למרחוק.

האירוע יתקיים במעמד ראש העיר ירושלים, שר התחבורה, שרים, חברי כנסת, שגרירים, דיפלומטים, אנשי עסקים בכירים, אנשי תקשורת ועוד. לאירוע יגיע במיוחד אדריכל הגשר - האדריכל הנודע סנטיאגו קלאטרווה, מתכנן הכניסות המרכזיות לערי הבירה ברחבי העולם. האירוע פתוח לקהל ללא תשלום.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully