וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IKEA קוראת ללקוחות להחזיר שקי שינה לתינוקות

דורון שלו

24.6.2008 / 12:22

מדובר בשקי שינה מסוג BARNSLIG שלגביהם התקבלו דיווחים, כי החלק התחתון של הרוכסן השתחרר, ומהווה סכנת חנק לילדים קטנים

חברת IKEA ישראל קוראת ללקוחותיה להחזיר את שק השינה לתינוקות BARNSLIG לחנות. לאחרונה הגיעו לחברת IKEA שני דיווחים על לקוחות שרכשו את שק השינה BARNSLIG ומצאו כי חלקו התחתון של הרוכסן השתחרר במהלך השימוש. במצב כזה קיימת סכנה כי הרוכסן עצמו ישתחרר. שני החלקים עלולים להוות סכנת חנק לילדים קטנים. עד עתה לא התקבלו דיווחים על פגיעות.

לדברי איקאה, שקי השינה מיוצרים באינדונזיה ונמכרים ב-IKEA מחודש אפריל 2008 בכל השווקים מלבד ארה"ב, קנדה ואיחוד האמירויות הערביות. החברה מבקשת מלקוחות שרכשו שק שינה BARNSLIG עם סימון תאריך 0745 עד 0824 להחזירו לחנות IKEA תמורת החזר כספי מלא. סימון התאריך (YYWW) נמצא על התווית הנמצאת בתוך שק השינה. נמצא כי הסיבה לפגם זה היא סוג הרוכסן. IKEA עצרה באופן מיידי את ייצור ומכירת שקי השינה BARNSLIG, וכעת בודקים את נהלי הייצור על מנת להבטיח את תקינות המוצר בהזמנות עתידיות.

מאיקאה נמסר: "בטיחות הילדים נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות של חברת IKEA. כל המוצרים בחנות עוברים ניתוח הערכת סיכונים מקיף כחלק מתהליך פיתוחם. IKEA פועלת על פי התקנים המחמירים ביותר בכל אחד משווקי המכירות. במידה ומוצר של IKEA אינו עומד בדרישות ובתקנים, פועלים באופן מיידי כדי לפתור את הבעיה".

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully