וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת לא תהיה ארוחת ערב רומנטית

סוכנויות הידיעות

24.6.2008 / 13:27

החלה המכירה לארוחת ערב עם וורן באפט. בשנה שעברה זכו מוניש פבראי והישראלי לשעבר גיא ספיר בארוחה תמורת 650 אלף דולר

המכירה הפומבית השנתית לארוחת ערב עם המשקיע המיליארדר וורן באפט נפתחה ביום שני באתר המכירות הפומביות אי-ביי, וצפויה להיסגר בסוף השבוע. ההצעה המובילה, לפי שעה, עומדת על 40.1 אלף דולר והגיעה מאדם המתגורר בסאן לואיס אוביספו, קליפורניה. זהותם של הזוכים בארוחה נותרת סודית, כל עוד הם אינם מעוניינים לחשוף אותה. המחיר ההתחלתי של המכירה הנוכחית עמד על 25 אלף דולר.

כבכל שנה מאז שנת 2000, ילכו ההכנסות מארוחת הערב עם באפט לקרן גלייד, המסייעת לעניים ומחוסרי דיור באזור סן פרנסיסקו. בחמש השנים האחרונות, מאז שהפכה המכירה הפומבית למקוונת, גייסה קרן גלייד יותר מ-2 מיליון דולר באמצעות המכירות.

באפט, האיש העשיר בעולם עם הון המוערך בכ-62 מיליארד דולר, החל לתרום את הארוחות עמו לאחר שרעייתו סוזאן הכירה לו את הכומר ססיל ויליאמס, מייסד קרן גלייד. בשנה שעברה הבטיח באפט, מנכ"ל ויו"ר ענקית האחזקות ברקשייר התאוויי, להעביר את מרבית הונו לקרן התרומות של ביל ומלינדה גייטס ולארבע קרנות צדקה משפחתיות. בנוסף, אמר באפט כי רוב מניות ברקשייר שברשותו יילכו לאחר מותו לארגוני צדקה.

בשנה שעברה זכו בארוחה עם באפט מוניש פבראי, מנהל קרן ההשקעות פבראי אינווסמנטס ששווייה 600 מיליון דולר והישראלי לשעבר גיא ספיר המנהל את קרן ההשקעות אקווה מרין קפיטל מנג'מנט. השניים שילמו סכום שיא של 650 אלף דולר עבור הארוחה עם באפט, שהתקיימה בתחילת החודש.

  • עוד באותו נושא:
  • באפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully