וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הדואר קורא לעובדים לשוב באופן מיידי לעבודה

דורון שלו

25.6.2008 / 10:27

פנה אתמול במכתב ליו"ר ועד עובדי הדואר ולשרי האוצר והתקשורת, לשבת לשולחן המו"מ על מנת לפתור את הסכסוך ולשוב לעבודה

מנכ"ל חברת דואר ישראל, אבי הוכמן, פנה אתמול במכתב ליו"ר ועד עובדי הדואר, ברוך ויצמן, ולשרי האוצר והתקשורת, רוני בראון ואריאל אטיאס, והפציר בהם לשבת לשולחן המו"מ על מנת לפתור את הסכסוך ולשוב לעבודה. במכתב כתב הוכמן: "אני מבקש את עובדי דואר ישראל לגלות אחריות לעתיד החברה ולשוב באופן מיידי לעבודה מלאה ולנהל את הסכסוך בעזרת יו"ר ההסתדרות, מר עופר עיני, ליד שולחן המשא ומתן ולא על גבם של הנזקקים לקצבאות ביטוח לאומי ושירותי הדואר".

בהמשך לכך פנה הוכמן הבוקר (רביעי) לעופר עיני וביקשו להתערב באופן מיידי בסכסוך. מנכ"ל הדואר ביקש לאפשר חלוקת קצבאות על מנת שלקוחות חברת הדואר הנזקקים ביותר, אלה המקבלים קצבאות מן הביטוח הלאומי למחייתם, לא ישלמו את מחיר אזלת ידה של הממשלה.

עובדי הדואר משבשים כבר חודש וחצי את שירותי חלוקת הדואר ברחבי הארץ, לא מחלקים את קצבאות הביטוח הלאומי בסניפי הדואר ברחבי הארץ, לא מעבירים תשלומים למדינה (כגון: תשלומי מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי ואגרות שונות), ולא מחולקים דואר דיפלומטי. כל זאת, על רקע הכוונה של ההנהלה לפטר 150 עובדים, כתוצאה מהפסדים צפויים של כ-80 מיליון שקלים בשנת 2008 ומגבלות התחרות שהוטלו על החברה בתחום הדואר הכמותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully