וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי טבע טק ניתקו את החשמל להנהלה

חיים ביאור

25.6.2008 / 14:32

מוחים על הוצאת עובדים לחופשה כפויה. לטענת העובדים ההנהלה פועלת בכל דרך כדי לעקוף למעשה רוחו של ההסכם הקיבוצי

עובדי מפעל טבע טק ברמת חובב, שהוא חלק מקונצרן טבע, ניתקו היום את זרם החשמל למשרדי ההנהלה, במחאה על הוצאתם של עובדים לחופשה כפויה. ההנהלה נימקה את הוצאת העובדים לחופשה בכך שנפגע הייצור בחלק מהמתקנים.

ניתוק זרם החשמל למשרדי ההנהלה הוא המשך השיבושים שעובדי טבע טק נוקטים מראשית השבוע, שהתבטאו בחסימת השער המרכזי של המפעל ושיתוק המלגזות. זאת בגיבוי ההסתדרות שהכריזה על סכסוך עבודה במפעל, לבקשת ועד העובדים.

סכסוך העבודה בטבע טק הוכרז על רקע מחלוקות בין הוועד, בראשות בני קמחי, לבין ההנהלה שנוצרו במשא ומתן על הסכם עבודה קיבוצי חדש. לטענת העובדים ההנהלה "פועלת בכל דרך כדי לעקוף למעשה את רוחו של ההסכם הקיבוצי בכך שהיא פועלת כדי להגיע להבנה עם כל עובד על רמת שכר אישית". יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף, גינה אף הוא את "התנהלותה הלא חוקית" של הנהלת טבע טק והודיע כי ההסתדרות מעמידה לרשות העובדים את כל האמצעים שברשותה לצורך ניהול מאבקם.

הנהלת טבע טק מסרה בתגובה שהיא מצרה על כך שעובדי המפעל בחרו בדרך של עיצומים, בניגוד למסורת ארוכת שנים של ניהול דיאלוג בין הצדדים. ההנהלה ציינה שלנוכח האתגרים העומדים בפני המפעל בשוק הפרמצבטי העולמי ראוי ללבן נושאים משותפים סביב שולחן המו”מ.

  • עוד באותו נושא:
  • טבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully