וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה הדלת לרב הבריח

הילה רז

25.6.2008 / 16:34

קבוצת עמלי דונרשטיין תרכוש את חטיבת הדלתות לאחר שזכתה בהתמחרות שערכו הנאמנים. הציעה 88.5 מיליון שקל בתמורה לרכישה

יש קונה לחטיבת הדלתות של רב בריח: קבוצת עמלי דונרשטיין שזכתה בהתמחרות שערכו הנאמנים. כעת הקבוצה ממתינה לאישורו של בית המשפט על מנת לסיים את הליכי המכר. דונרשטיין מציינת כי הצעתה תהיה בתוקף עד מחר (חמישי), מכיוון שלטענתה קיימת שחיקה מתמדת במוניטין של רב בריח בתקופת ההקפאה.

בבקשה דחופה, שהגישו היום הנאמנים במשותף של רב בריח באמצעות עו"ד דן פרידמן ורונן מטרי - מבקשים מנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, אורי גורן, המנהל את הליך הקפאת ההליכים של רב בריח כי יאשר להם להתקשר עם עמלי דונרשטיין בדחיפות.

הבסיס להתמחרות היה הצעתה של עמלי דונרשטיין שעמדה על 88.5 מיליון שקל בתמורה לרכישת חטיבת הדלתות של רב בריח. הנאמנים מפרטים את הליך ההתמחרות ומציינים כי חברת פנדור שבתחילה העמידה את הצעתה על 30 מיליון שקל, היתה מוכנה להעלות את המחיר הסופי למקסימום של 45 מיליון שקל. לפי ההסכם שגובש בין הנאמנים לדונרשטיין, תרכוש החברה את זכויות חטיבת הדלתות ובהן סימני המסחר, הקניין הרוחני והמוניטין. כן יירכש מלאי חטיבת הדלתות וזכויותיה בחברות בנות מקבוצת רב בריח וזכויות לפי חוזי שכירות.

בתמורה ישלם דונרשטיין 43 מיליון שקל. 10% מהסכום ישולם תוך 48 שעות ממועד אישור ההסכם והיתרה תשולם בתוך 14 יום. סכום נוסף ישתלם עבור מלאי חברות הקבוצה. סכום זה יחושב בהתאם לספירת מלאי, ולנאמנים תהא זכות להחריג פריטי מלאי מסוימים. דונרשטיין מעריך בהצעתו את שווי המלאי בכ-13 מיליון שקל, אך הנאמנים מציינים כי ייתכן והשווי בפועל יהיה נמוך יותר.

לפי המנגנון שנקבע בהסכם בעניין חובות של לקוחות לרב בריח ובנוגע לצ'קים דחויים על הנאמנים להודיע לדונרשטיין בתוך 21 ימים האם הם מעוניינים למכור לו את חובות הלקוחות וזכויות על צ'קים דחויים. דונרשטיין הציע בעבור רכיב זה כ-22.5 מיליון שקל, אך גם בעניין זה מציינים הנאמנים כי ייתכן והשווי בפועל יהיה נמוך יותר.

בנוסף ישלם דונרשטיין 10 מיליון שקל להשגת הסדרים עם עובדי חטיבת הדלתות, מפיציהן וספקיהן ולקוחות רב בריח. הנאמנים מציינים כי מעבר לתמורה הישירה בסך 78.5 מיליון שקל בעבור הנכסים - הציעה דונרשטיין לשלם 10 מיליון שקל שיועמדו לטובת נושים של חטיבת הדלתות. לפי ההסכם, המכירה תעשה כשהנכסים נקיים מכל שעבוד כאשר דונרשטיין ישלים בעצמו את ביצוע כל ההתקשרויות הפתוחות של הנאמנים עם ספקים ולקוחות ויספק את הסחורות כפי שמתחייבות מההתקשרויות.

דונרשטיין התחייבה להעסיק 80%-70% מעובדי חטיבת הדלתות במשך שנתיים לפחות ממועד מסירת הנכסים. כן הסכימה החברה להוציא מכתבי פיטורים ושחרור לקופות הפיצויים והגמל וטופסי 161 כך שכל עובד שיבקש לפרוש יהיה זכאי לזכויות עובד מפוטר.

  • עוד באותו נושא:
  • רב בריח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully