וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אמדוקס מפטרת עשרות עובדים בישראל

שרון שפורר

25.6.2008 / 18:53

מדובר בשיעור נמוך מאוד מכח העבודה של החברה הכולל כ-17,400 עובדים ברחבי העולם. סיבת הפיטורים באמדוקס אינה ברורה

חברת אמדוקס העוסקת במערכות בילינג (גביה) ומערכות תומכות תפעול, מפטרת עשרות עובדים במרכז בישראל, כך נודע ל-TheMArker. יש לציין כי מדובר בשיעור מאוד נמוך ממצבת העובדים של אמדוקס הכוללת כיום כ-17,400 עובדים בכ-50 מדינות, מתוכם כ-5,000 בישראל. אמדוקס הינה חברה הפועלת בדרך של פרויקטים, ולכן יתכנו תזוזות של עובדים מפרויקט לפרויקט או סגירת פרויקטים, מה שמוביל לפיטורי עובדים.

אמדוקס אינה חברת ההיי-טק הראשונה שמפטרת עובדים. באחרונה פיטרה יצרנית השבבים טאואר כ-150 עובדים - כ-11% מכח העבודה שלה. בתחילת השנה פיטרה נובה, העוסקת בפיתוח מכשירי מדידה כ-6% מכח העבודה שלה.

סיבת הפיטורים באמדוקס אינה ברורה, בייחוד נוכח העובדה שברבעון האחרון דיווחה החברה על צמיחה והעלתה תחזיות ל-2008. עם זאת, באחרונה גוברים החששות מגל פיטורים בקרב חברות היי-טק ישראליות, זאת בשל החלשות הדולר הפוגעת בהכנסותיהם - שכן חלק גדול מהוצאותיהן הוא בשקלים ובשל הההאטה בכלכלה הגלובלית.

מאמדוקס נמסר בתגובה: "אמדוקס מנהלת מאות פרויקטים עבור לקוחות ברחבי העולם באמצעות יותר מ-17 אלף העובדים שהיא מעסיקה. כחלק ממהלך העסקים הרגיל החברה מתחילה בפרויקטים חדשים, מסיימת פרויקטים קיימים ועורכת את ההתאמות הנחוצות לשם כך".

  • עוד באותו נושא:
  • אמדוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully