וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה תשיק טלפון כשר: ללא שירותי דור 3, SMS ומצלמה

נתי טוקר

26.6.2008 / 10:10

כיום משווקים מכשירים כשרים של מוטורולה, טליט וסמסונג. כ-70% מהמגזר מחזיקים כיום במכשירים כשרים, שהם כ-190 אלף מנויים

חברת יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, תשיק בקרוב טלפון סלולרי ייעודי למגזר החרדי, שמאושר על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת. המכשיר, מדגם 1208, יהיה ללא שירותי דור שלישי, ללא SMS וללא מצלמה.

לפני כשלוש שנים הוקמה ועדת הרבנים לענייני תקשורת, שאסרה על מכירת טלפונים הכוללים שירותי תוכן במגזר החרדי. כיום כל חברות הסלולר מציעות למגזר מכשירים כשרים שאינם כוללים שירותים אלה. המנויים החרדים של המפעילות הסלולריות מזוהים על ידי קומת מספרים ייחודית, והם אינם יכולים להוציא שיחות ליעדים שאינם מאושרים על ידי הרבנים, כמו שיחות אירוטיות.

עד היום הציעו המפעילות הסלולריות למגזר החרדי טלפונים של מוטורולה, טליט וסמסונג בלבד, וכאמור, כעת מצטרפת גם נוקיה העולמית למאבק על השוק החרדי. לפי משרד הפרסום טריו, המייצג את יורוקום, כ-70% מהמגזר מחזיקים כיום במכשירים כשרים, שהם כ-190 אלף מנויים כשרים.

לדברי נועה לור כרמלי, סמנכ"לית השיווק של יורוקום: "אנו עוקבים מתחילת הדרך אחר התפתחותו של שוק הסלולר הכשר, ואין ספק כי נתוניו מרשימים במיוחד. בחרנו להמתין כדי לבדוק לעומק את צורכי הלקוח החרדי ולמצוא בהתאם פתרון אטרקטיווי". לוד כרמלי מציינת כי החברה הציגה לוועדת הרבנים בתקופה האחרונה כמה מכשירים, אך הם נפסלו מסיבות שונות, כמו הימצאות של קול אשה במאגר הצלילים של המכשיר. לדבריה, המכשיר הנוכחי עבר תהליכי פיתוח ייחודיים בשיתוף עם מרכזי הפיתוח העולמיים של נוקיה, והוא יישווק עם חותמת הכשרות מוטבעת על גבי המכשיר. המכשיר ישווק באמצעות סלקום ופרטנר.

לפי סקר שנערך על ידי מכון המחקר מותגים, 28.4% מהציבור יעדיפו לרכוש מכשיר נוקיה, לעומת 8.8% שירכשו מוטורולה, 6.2% שירכשו סמסונג ו-1.2% סוני אריקסון.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטורולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully